Pages

Sunday, October 23, 2011

jom exercise mata, peningkan kepala


Assalamualaikum wbt..

hari ni aku tak nak cakap pasal cintan cintun, kematian, jodoh and so all.
aku nak korang layan je..


lama2 aku tengok si mr.bean ni. makin menyampah pulak.haha
pening dibuatnya..


bergerak tak? tak bergerak? bergerak tak? kedalam.. keluar.. fyuhhh!



ke kanan.. ke kiri.. pusing2.. hahaha.


last but not least,
yang paling aku suka..

cuba korang cari gambar muka orang.
bagitau aku camner nak nampak muke orang kat stripes yang melambak ni?hehe




apa salahnya kita main something yang menguji fokus kite kan?
get a life! happy forever.
yang penting fokus. ingat. fokus!
tak payah nak sedih2 atau fikir sesuatu yang remeh dalam hidup kite.
fokus dengan apa yang kita mahukan dalam hidup..
tapi kalau nak jadi orang tak berguna..
aku sarankan, ko tak payah nak fokus jadi orang tak berguna tu okeh?
Allah cipta kita supaya menjadi khalifah kat dunia yang fana ni.
so, berusahalah dengan FOKUS! *ape jadah asyik duk fokus je kan?



in conclusion, science and ISLAM have a nice relation :|


6 shining LIPGLOSS:

Anonymous said...

aku nampak muka orang kat stripes2 tuuu , menakutkan pulakkkk haha

F. A said...

memang exercise mata , sys.... :D

Aisyah Ahmad said...

if nak tengok yang stripes tu kena geleng2 kepala laju2..baru dapat tengok..hehehe

ewanthology said...

baru bangun tido dah kena tgk mende ni pulak...pening.. rasa nak tido semula... ahakss

ღKekunangpelangiღ said...

Juling dah mata ni. huhu :B)

ILA HonEyBuNNy said...

berpinar mata2...

tapi syokk gak exercise mata...heheh