Pages

Saturday, July 30, 2011

mengapa singgah kalau tak masuk?


Assalamualaikum wbt..

baru lepas mendaki bukit.
tak la tinggi sangat tapi curam la jugak. sumpah keling.
sorry guys..
serious malas nak update sebenarnya.
tapi lately ni banyak sangat cerita nak share dengan korang.
cuma masa ni cam cemburu kat aku je..main jeling2 segala bagai.


esok test. so, setakat ni je la.
aku saje2 masuk posting entry ni sebab dah alang2 singgah kan?erkk.

by the way. kalau ada yang cakap depan2 dia benci kau?
apa kau nak respon? dan apa kau fikir dengan kata2 dia?
or else, should take it serious or not?hmmm.

10 shining LIPGLOSS:

Far8 budak baik said...

wehhhh test ape..
mesti kau penat gile kn..
tak payah lah nk hiking sgt..
grrrr..
tak ajak pun hero ni..
hahahahaha..
gudluck test tu yerrrr..

Yutaka Mushimura said...

weh..selamat berpose dan jgn tinggal pose....:)

oh yer...jawab le soalan kasi dapat dekan ek..:)

rara pinkmafia said...

gud luck for ur exam!

EpoLįƒ¦siKunang2 said...

Seronoklah dapat mendaki. :)


p/s : Buat baik dengan semua orang, kawan atau lawan. :)

nazira said...

dia gurau je 2 kot.. ignore je..hu3..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

misz molecule said...

far8 : biasala..budak atlit.hahaha..test heat transfer je pn,dn ak xleh jwb sgt.kah5

misz molecule said...

yutaka : ni test biasa bkn final pon

misz molecule said...

rara : thanks syg

misz molecule said...

epol : yer..tahu:)

misz molecule said...

nazira : ok bebeh