Pages

Monday, July 25, 2011

ku menunggu


Assalamualaikum wbt..


dunia maya bukan lagi pegangan aku.
dulu aku raja. sekarang aku hamba mungkin.
dengan blogsiput tidak lagi bernyawa kencang seperti dahulu.
sentap. debu pada dinding blog makin menebal.
mahu merintih tiada gunanya. bagi aku ini hanya tempat luahan rasa.
yang pernah jadi bahana untuk hati aku.

seorang jejaka text aku semalam.
kenapa dan sebab apa juga tiada kepastian akan itu.

jejaka : As Salam. lama tak dengar cerita.
aku : Waalaikummussalam wbt. agak la

intro sapaan setelah beberapa 'waktu' tidak bertemu.
sepatah ditanya, sepatah yang aku jawab.
mungkin aku bukan lagi seperti dulu.
jenis mesra untuk melayan sesiapa sahaja yang dianggap teman.
bukan murahan tetapi murah hati untuk mendekatkan lagi ikatan.


kata2 terakhir si jejaka.
" rasa lain je mesej dengan ko. ko duduk diam2.
aku tengok dinding mukabuku ko macam apa je.
aku kasi ko pemanis, ko hayati yaaa"


okey. now aku tak faham. motif??hmmm



12 shining LIPGLOSS:

delarocha said...

mungkin itu yg dia mahu kamu tahu.

Encik Psychopath said...

sedih lgu ni.

Yutaka Mushimura said...

naper weh..naper...patut arr ko tak hapdet blog cam selalu...aigoooo....

:)

Mr feckry said...

anggap je ape yang die bagi tu ikhlas..tah2 nak ngorat lu

mesuya said...

takpe..ur blog, a part of urself dear.. So, rasa nak update. u update.. taknak u rilex.. janji u happy.. Jgn sedih2 k

misz molecule said...

dela : tahu ape??=_=

misz molecule said...

en : gua xlayan pun

misz molecule said...

yutaka : ak serabut nk lyn prasaan.sbb ak jns tlis pkai hati

misz molecule said...

mr : xpk pun cmtu kot

misz molecule said...

suya : rindu suya! lame xdtg cni:(

syeedafabewlaz said...

mungkin die rindu kat kamoo tuh,,kehkehkeh

misz molecule said...

EH.XDE LA..