Pages

Saturday, June 11, 2011

jom tengok bulat

Assalamualaikum wbt..

semua busy buat preparation dari segi mata, spiritual, rohani, jasmani..
yang penting suara tu merdu dan lunak..senang nak jerit2
sediakan popcorn beserta air bergas.. habis komang(paling kurang) pun air coke!
ajak sedare mare ramai2 pakat duk depan tv..
al-maklumla..nok gi bukit jalil dok mampu belake..ngeeee..


kalu aku duk dekat2 dengan bukit jalil tu plus tak dop kelas esok..
memang aku lame doh turun bukit jalil tengok sep2 ganu vs kelate duk peteh ngan gomo malam ni.
wahh! aku nok rase ngat panas biar meroh merang tanda semngatnye orang lain tengok bola malam ni..
aku agok kalau orang negeri lain duduk kat stadium tu, mesti dok paham sep2 ni duk gege(bising) nape..


hahaha..korang try la faham apa aku cakap yep.
aku just nak cakap..
kesedihan nok rasanya orang lain hok tengok bola tu.
adiosss..:)



1 shining LIPGLOSS:

NIA said...

takpe.tengok dekat tibi pun macang sedak gok.kehkeh.tengok dekat tibi dok?tapi pegi stadium best weh!