Pages

Monday, June 13, 2011

dia telah berpunya

Assalamualaikum wbt..

dulu dia janji setia.
kau tahu?
dia cinta pertama aku, aku cinta pertama dia.
aku pegang janji dia.
aku yakin. aku mampu tunggu dia..
sebab aku pun rasa aku setia..


pulang si dia dari berjuang..
aku dapat hidu harum baunya..
masih lekat di ingatan..
mahupun sedekad lamanya kami berjauhan..
dia bawak bunga ros merah..
mekar.. harum walaupun tajam berduri..
" ini kad kahwin saya.. jemputlah datang.. ".

aku senyum. tabah mendengar berita baik itu..
lalu dia pergi meninggalkan jejak..
aku tersungkur.
hampa dengan apa yang aku dengar.
dunia ni tak adil kan??
aku pegang janji dia tapi dia lupa janji itu.


ke mana perginya kasih dia?
manusia memang camtu kan?
tahu berjanji tetapi tak pandai kotakan janji.

7 shining LIPGLOSS:

NIA said...

cerita real ke nih?huuuuu~

ewanthology said...

kasih tak sampai

Cik Para said...

wah.... i pnh cmnie.. tp dye msg i dh kwhn. dh. siap bgtau inai djari msh merah. tkpe.. sbr ye

Nobita Sensei said...

bunga bukan sekuntum, buaya bukan seekor.

Aisyah Ahmad said...

aish biasa la lelaki..jgn terlalu pegang janji..saya pun penah terkna:(

kerangRebus said...

real ke ni jadi pada kamu?

huh.1 of my fren jadi cmni gak.his gfren da btunang ngn org len.Sib bek dia leh handle final semester exam.. huh

xpela, seringat, setiap yg berlaku memang pasti ada hikmahnya..mungkin dia belum cukup baik utk kamu ;)

Yutaka Mushimura said...

weh..biar betul???aper yang jadi nih...

sian kat ko...meh arr jadi GF aku...hahhahaks:)

tips terbaru

Pemutihan Dokumentasi Di Atas Meja

Rumah Tangga Bekecai Nak Salahkan Sapa??

Si Anu Yang Baru

Ketahuilah Apa Punca Anak Derhaka

Petua Untuk Mengandung - Petua Untuk Masa Kini Dan Masa Depan

Penyakit Jantung Bolehkah Dicegah???

Tips 10 Petanda Dia Jodoh Kita

Bila Bercinta Dan Disalah Ertikan

Apekah Pasangan Itu Gula - Gula???