Pages

Monday, May 2, 2011

perjuangan. . .


Assalamualaikum wbt..


satu jari kau tunjuk..
sembilan jari balik pada kau..


belum pernah hati ini kau curigai..
kini kau ragu2 tak menyepi..
aku betul2 sakit hati..
kau buat2 tak tahu macam giler lampi..


dulu kau cakap sayang aku macam syurga..
kini kau kata benci aku macam neraka..
aku cakap kau macam osama puaka..
kau balas aku bush celaka..


aku hargai, setia, jujur sayang kau..
kau kutuk2 aku tak tumpah busuk macam longkang.
aku bagi roti, kau bagi biskut kering..
aku bagi hati, kau bagi jering..


sumpah kau jenis tak tahu nak hargai orang.
bagi kau semua menda kau betul..
bagi kau semua menda aku salah.
aku buruk, aku jelik..
kau indah.. kau mulia..
macam kau hebat sangat.
padahal kau sama je duduk setaraf macam daki2 kat celah2 kaki..
lembap macam penguin. buruk perangai macam satan
konon pecinta.. hakikatnya bencita.
dunia..!~






p/s : takde kena-mengena dengan sape2..maaf gaya bahasa kurang 'nice'.

15 shining LIPGLOSS:

Puteri Iqa Izyan said...

kenapa nih?

sabar~

cik ubi said...

are u period?..wuhahaha,,sori lau silap tanye pada silap masa..:)

misz molecule said...

iqa : xde pe2 la..kan da ckp xde kna mngena.hahhaha

misz molecule said...

ubi : lalallalalala...oke je:)

Izzaty Ishak said...

Gempak lah. Tak kesah kalo bahasa kurang nice pon! :D

delarocha said...

sekali sekala bermonolog apa salahnya

Ainnur Afiffah :) said...

sedih T__T


tapi ayat best lah kak!


haha..

ARJUNA.Inc said...

huhu..pe pun ayat2 2 agk power gak..hehe..wlupun bnyak isi tersurat n tersirat..hehe..be strong ok..

Myra Arshad (: said...

heh. tak de kena mengena la pulak :p

yg penting, vc tu best ;)

misz molecule said...

izzaty : heeeee:)

misz molecule said...

delachora : yela kan??

misz molecule said...

ainnur : arigatou gozaimasu dik:)

misz molecule said...

arjuna : b strong utk pe??huuhhuh

misz molecule said...

myra : alaaa..saje buat2 emo

Misz Jenny said...

ehhhhh...boleh guna ayat2 ni time gaduh nge pkwe misz M..

ops....hahaha