Pages

Tuesday, May 31, 2011

mari maria maradona mar


Assalamualaikum wbt..

budak2 memang tak pandai menipu..
tapi kalau dah umur belasan tahun..
bukan setakat menipu, membunuh pun ada.
cewaah! kejam giler ayat. cam pernah hadapi situasi tu je.


penangan aku jaga budak 18 tahun yang ramai2 tu..
membuatkan aku rasa bersalah bila keadaan menjadi sunyi.
aku pernah jadi mereka.
dan aku tak suka akan keadaan tersebut.
dan itu yang mungkin mereka rasa..


aku pun lepak bersantai di bawah air-cond..
padahal tugas aku perlu create satu aktiviti untuk mereka.
arghhh! sumpah takde ideal to make them happy. speechless.


tiba2 datang sorang budak senyum2 kat aku..
aku kembali senyum..

" muka kak thiya cam mari mar.."..

" apo ko bonda ey jang?? "..aku bertanya..

" cerita philipine tv3 uh.. "..

" hahha..sori la dik..akak tak layan cerita tu..tapi nanti akak nak cek..same ke?? huhaaa "..


mengarut betol budak2 ni..
macam amisha patel la. , kim heechul la.oopps! hahahahha


aku amik masa 9 minit je untuk entri ni..
so, ini bukan rekaan.hhaha
budak2.. tak yah percaya sangat..


9 shining LIPGLOSS:

ubi said...

amisha patel?..:p

Misz Jenny said...

mmg sama cam marimar ar...

bru pasan,,,hihihi

Mr feckry said...

patut la lukata bebeudak tak pandai menipu

rara pinkmafia said...

eceh2.tapi suke kan kena puji.hehehehe.

aisyah ahmad said...

mari mar versi bertudung kot :)

sizuka[Izzati] said...

akak nak sainnnnnn :P

delarocha said...

budak budak sekarang dah pandai main politik kampus...

ARJUNA.Inc said...

waaa....eyt!!...ni idola arjuna la..hahaha...nma dia...marian rivera!!!..hehehe...sies...dia mmag cntik pun..ska tgok dia blakon dlam cte dyesebel...cte ikan dyung 2..huhu..mka anda sperti dia?sies?nk tgok penuh2~~~..mane2?hehehehe

Liza Razak said...

mana tau betul ke?budak2 ada yg x pandai menipu tau..hehe