Pages

Friday, April 8, 2011

TENGOK je??



Assalamualaikum wbt..


aku baru pulang daripada annual dinner.
tak lah melaram sangat. tapi aku rasa mata bukan main warna2..
senior cakap, mata fokus utama untuk memikat si pemerhati.
tapi aku tak amik port. cause takde sape2 jugak aku nak pikat time dinner tu.


aku rasa aku dah mention and share kat korang kot yang batch kitorang handle dinner sem ni.
senior2 ada jugak cakap. sem ni paling gempak! *tanda riak jelas kelihatan.
but timing kitorang serius lari sangat2.. plan habis 10.30 malam.. sejam lepas tu jugak tamat acara.
biasalah.. kita hanya merancang, Allah menentukan..
and fyi, batch kitorang just 21 students. only one class. Malay. 11 boys and 10 girls.
sikit kan? even kitorang cam pupus. tapi masih berkuasa dalam kelas taw.
kalau perempuan2 tak datang kelas, giler nampak kelas tu kosong.


korang imagine lah kalau tempat dinner kitorang sebesar dataran Merdeka.
kalau kitorang ramai tu ke..
boleh ke nak buat kerja kemas2, decorate2 dalam masa 30 minit??
tam campur lagi ada manusia yang tak sedar diri. malas goyang kaki.
buaat macam mak bapak dia yang punya.
memang tak tahu malu.


aku kesian tengok kawan aku.
menagis2 tengok perangai junior2 and senior2 ni.
sumpah tak tahu malu.
ada yang tak bayar bayaran penuh untuk ke dinner, pergi dengan selamba makan2.
tu yang tak penuh. yang tak bayar langsung.
memang tak tahu letak mana malu dia la tu.


pahtu time kemas2..
diorang sedap2 pecahkan belon 'belummupungg.. belempppanggg'.. tapi tak fikir kitorang yang tengah kemas tempat tu.
pahtu buat bising, tengok je kami 21 orang ni buat kerja..
memang jenis penting diri.
aku benici orang camni..
mula2 cakap belakang, kutuk2. tapi depan lecturer buat2 baik.



actually, aku cam dah ngarut ni.
balik je dinner terus update entry.
bagus tak?? hahaha..
ni kes aku rindu sangat2 kat korang.
thanks kepada yang selalu comment entry aku.
stalker aku 24-7 days. thanks lot!


aku dah bertambah garang dengan serba serbi merah.
please abaikan segala jerawat yang gatal2 itu. tq!


10 shining LIPGLOSS:

Encik Psychopath said...

kalau aku pg, memang da pikat kau da.

NIA said...

whoahhhh gorgeous u dgn merah!i xberani pkai merah.hihi.tp suke tgok org pkai merah.btw, biasalah tu kalau dah kena handle dinner.haruslah byk betul benda2 yg xbest.sabor je lah :)

Misz Jenny said...

wahh..cantek baju kamoo..
*jeles2..

btw...sama-sama kasih..
muahaahaa

fatian athiea said...

encik : hahha..rmi lg yg bleh ko pikat

Encik Psychopath said...

xde2. ku tunggu jandamu.

fatian athiea said...

sizuka : try lah pakai.semua orang nampak reflect dengan wrne tu

fatian athiea said...

msz : thanks darl

Myra Arshad said...

huihh. lek lek. jangan marah2 ye :)

fatian athiea said...

myra : heheh.xde la darl

fatian athiea said...

myra : heheh.xde la darl