Pages

Tuesday, February 1, 2011

LELAKI yang PENAKUT


Assalamualaikum wbt..


lelaki diciptakan sebagai protector..
boleh dijadikan sebagai Superman in the world..
kalau lelaki itu tak mampu memegang dunia...
jadi superman untuk si perempuan saja pun sudah memadai..


lelaki yang berani adalah lelaki yang cukup bertanggungjawab dalam setiap hal yang dia lakukan..
matang dalam berfikir.. tidak mudah mununjukkan kerapuhan hadapan si perempuan..
menjadi pendengar dan sentiasa ada untuk si perempuan bila suka duka menyelubungi hati..
lelaki yang cuba menghidupkan 'chemistry' dalam perhubungan juga disifatkan sebagai penyelamat..tetapi tak perlulah kau as lelaki asyik nak mengalah je kan??
buang yang keruh, ambil yang jernih perlu dipahatkan dalam diri..
whatever it is.. kau letak setinggi-tinggi kesabaran untuk handle emosi si perempuan..tidak merokok? absolutely lagi gentleman beb!!
biasalah, dalam perhubungan kau kena ada baik buruk, kurang lebih dengan si perempuan..


apa kata anda untuk lelaki yang takut dengan kucing ??
hahahaaa.. asal nampak kucing je dia lari.. ouwhh.. itu masih lagi boleh dikategorikan sebagai lelaki yang agak boleh dibuat suami.. kalau yang nampak kucing, terus sepak sampai terburai intestines tu?? korang jawablah sendirik..


baru2 ni, kelas berfalsafahkan bahasa Inggeris yang dimahkotakan oleh seorang lecturer agak aktif bertanya-tanya mengutarakan tajuk ' P H O B I A S '.. percaya atau tidak, anda perlu percaya gua bulat2.. ada jugak sang lelaki yang mengaku fobia, traumatized dengan kucing..
gua tak tanya lah pulak apa yang menyebabkan beliau begitu alah dengan kucing..
gua akui, gua jugak tak senang duduk bile nampak kucing.. tapi takde lah sampai lari lintang pukang macam dikejar perogol bersiri.. gua bukan takut, tapi geli jer..(ayat cover) geli2 pun, gua pernah jatuh cinta dengan kucing.. waktu itu, ada seekor kucing siam yang berwarna putih, bulunya lebat dan bermata biru.. YESS! gua demand weh.. tapi gua berani cakap, siapa yang tengok pun akan jatuh cinta.. cinta gua semakin hari, semakin pudar apabila gua tahu kucing tersebut berak tak kena tempat, pemalas, tak aktif, asyik nak duduk bermaharajalela je dekat sofa2 empuk.. itulah first and last hidup gua dengan kucing..


pernah terjadi satu kejadian semasa gua di emaresem dulu..
budak kelas gua, juga lelaki begitu takut dengan kucing..
kucing duduk sebatu pun, terus lari balik asrama.. hahaha..
satu kelas tahu akan kelemahan dia..
dan seorang lagi, si perempuan adalah pecinta kucing..
pantang tengok kucing, nak peluk, nak belai..
kalau boleh nak bawak balik hostel buat bantal peluk..grrrr..
si perempuan dengan lelaki ni asyik bergaduh..
si lelaki mulut laser.. si perempuan pun sama tetapi as perempuan kan..
ada jugak lah yang kena jaga..
satu ketika ada kucing masuk kelas..
si perempuan ni amik kucing tu, lalu dilemparkan lembut ke atas badan lelaki tersebut..




korang rasa apa yang terjadi????




lelaki tu terus jerit macam histeria..
auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
budak2 kelas lain semua keluar..
hidup berasrama.. memang tak pernah lari daripada histeria..
asal dengar jeritan sikit, semua dah jadi macam shock..
terus spot ada histeria..
malu2 si lelaki tu nak mengaku apekah kejadian sebenar yang berlaku..
hahahaha.. sekarang.. nampak kucing je, gua ingat akan kejadian itu..
dan pelakon2 untuk drama tersebut..




entah lelaki itu masih sensitip dengan kucing ke, tak eyh??
gua hajat.. kalau jumpa lah lelaki itu..
gua nak bawak kucing datang mari sekali..hehehe..


p/s : lelaki yang act macho.. sebenarnya, ada kekurangan jugak tu.. lebih simple lagi, lembik.hahaha


p/s/s : aku suke tengok kucing yang comel2.. tapi tak suke yang terlalu aktif.. tengah2 tidur pun, dia mari hentam2 atas badan kite.. ingat aku ni ibu dia ke??aiyookkk



15 shining LIPGLOSS:

aliefcmoi said...

hye misz molecule..i follow ur blog..do follow me back taw...jgn lupa.huhuhuhuhu..peace..^___^

cik ubi said...

kucing2 ni aku suke pose die tyme berak..tmbah2 kucing itam..

mantap beb..hehe

hamzah ian said...

gua tak suka kucing.. grr

hoho

ARJUNA.Inc said...

hehe..kra2..i ni gentleman x?haha..i x tkut kucin..i ska kucin..ahhaha

ARJUNA.Inc said...

hehe..kra2..i ni gentleman x?haha..i x tkut kucin..i ska kucin..ahhaha

bighagenjo said...

hahahaha! comel owh jantan tu.. hehe~
kelaka entry ko.

Yutaka Mushimura said...

emm..mungkin dia alah bau n riso kalu bulu kucing masuk dlm badan dia..

bleh dpt asma ek...so,hati2

entry baru

Magic Linking Cigarette - Giler Babey Rare

misz molecule said...

alief : insyaAllah..lau ada mase.hek5..

misz molecule said...

cik ubi : xmntap lgsg..mnyeksa je..haha

misz molecule said...

hamzah : kantoi la lu..

misz molecule said...

arjuna : you pnyayang la tu.huh

misz molecule said...

big : lau lu tgk..msti nak trik blik kte2 itu.haha

misz molecule said...

yutaka : wahhh..komentar yg pnuh brilliant

Yutaka Mushimura said...

ceh..brilient bende nyer??? aku still mentah lagik...banayk lagi yang perlu belajar.:P

misz molecule said...

hahahaah..ala puji sikit xmekaseh pun.grr