Pages

Friday, February 11, 2011

sebelas kosong dua.dua kosong sebelas

Assalamualaikum wbt..


Alhamdulillah hari ini aku masih bernyawa.. Alhamdulillah hari ini aku masih diberi peluang untuk menyuburkan rasa cinta.. Alhamdulillah hari ini aku masih dapat menanamkan rasa sayang.. Alhamdulillah hari ini aku masih bisa menumbuhkan rasa bahagia..

Aku bersyukur kerana diberi peluang untuk hidup di dunia.. Dengan kehadiran mama papa… Seperti tidak memerlukan siapa2 lagi untuk membahagiakan aku.. Tanpa mereka dengan pertolongan Ilahi, aku masih kekal menjadi hamba di dunia yang fana ini.. Aku bersyukur kerana kini usia ku telah genap mencecah 20 tahun.. Yess.. aku mungkin sudah boleh dikategorikan sebagai peringkat umur yang agak matang.. Dan aku akan cuba untuk membuktikan itu.. Aku tak mengharapkan hadiah yang berjenama untuk dihias dalam kamarku.. Aku tak pinta barangan yang berjenama melilit tubuh badanku.. Cukup dengan doa yang kudus, ikhlas lahir dari hati mama dan papa untuk ku..


Begitu juga daripada adik-adik dan saudara-maraku.. Aku hanya mohon agar kau mendoakan yang terbaik untuk aku.. Mungkin aku masih terlalu muda untuk membawa diri.. Melayari bahtera kehidupan yang padat dengan rencah, asam, garam, gula.. Tapi aku kuat. Berani menyahut seruan demi mencapai La Tahzan..

Bagi peneman hidup pulak.. Terima kasih kerana tak serik2 melayan kerenah aku.. Aku tak manja tapi romantik .. Aku tak anggun tapi menawan.. Aku tak comel, tapi cantik… Walau macam mane pun aku, aku tetap cuba untuk menjadi diri sendiri.. Beliau menabur sulam cinta dalam hidup ini.. Beliau juga menitik hempedu bagi menyedapkan madu.. Terima kasih sekali lagi untuk mu..


Asal semua tahu.. Aku wanita yang tak lemah. Tak mudah jatuh.. Mungkin aku pernah jatuh.. tapi aku masih bisa berdiri teguh.. Setaraf dengan manusia yang pernah menjatuhkan aku.. Terima kasih jugak kepada yang pernah menjatuhkan aku… Kerana dengan itu,, Aku masih cerdik untuk mempositifkan balik segala fenomena negative untuk dinaturalkan..


Genap 20 tahun aku hidup.. Umur makin meningkat.. Usia mati pun semakin dekat.. Moga Allah berkati mama papa yang mendidik dan melahirkan aku.. Moga 11 Februari menjadi hari manis buat semua



Ingat sebelas februari..ingat aku.hhehehe

thanks kepada semua yg wish kat fesbuk uh..

12 shining LIPGLOSS:

Anonymous said...

hepy bzday dear..

may ALLAH bless u!

Yutaka Mushimura said...

hapy bird day..to u...hapy bird day to u..hapy bird day to Athiean....hapy bird day to u....

:P

Faiz Zaini said...

oo.. besday rupanya.. hepi besday!

nak header send detail ke email/FB aku..<-- hadiah besday

PendekarPetai said...

hepi besday!!

aLieF si Muncung ManiS said...

waaaa...happy birthday to you..happy birthday to you..happy birthday to molecules..happy birthday to you..

awak,awk punya birthday sama dgn birthday blog alief..huhu..meh baca sini...

ENTRY BARU ALIEF-->happy birthday to my blog.."

nabila faryzza said...

hey, maybe dh terlambat but still nk wish.
happy belated birthday :)

fatian athiea said...

noremy : tq bebeh

fatian athiea said...

yutaka : ko ucp kat burung ke, aku??

fatian athiea said...

mofaizm : yeay.. ko je kasi adiah kat aku..tenkiu:)

fatian athiea said...

pendekar : toceh2..

fatian athiea said...

alief : heheheh..ingat blog, ingat la sy..

fatian athiea said...

nabila : its ok..arigatou chaikiya