Pages

Sunday, January 2, 2011

ini baru yang nak dikate kot..


Assalamualaikum wbt..


kalau entri sebelum ni, aku bertanyakan korang pasal wishlists itu perlu ke, tak?
aku masih blur2 ayam..
yelaaa..ramai letak harapan menggunung..
baru belajar tahun satu.. dah nak capai beli kereta BMW tahun ni..
biasiswa JPA pun tak cukup der...
tapi itulah namenye wishlist.. at least kte try.
up to diri sendiri lah kan??


ini chapter life aku..

* education penting kan?? so, aku nak usaha up pointer sampai 4.0.. dekat2 pun takpe..hehee..nothing impossible rite?? tapi aku akan try.. insyaAllah..


* nak tutup fesbuk lame..aku dah lame buat fesbuk baru..plus sekarang dah ada fesbuk gabungan.. tapi tengah duk pikir2 lagi sape yang aku nak add.hhehee..


* kurangkan jalan2 buang duit.. biaselah perempuan.. ada je duit.. satu dunia nak beli..


* kalau pasal blog, aku tak janji pe2 lagi... berukband takde sekarang.. so, depends kat uni la pulak.. wifi ada ke, tak.. kalau ada.. aku akan selalu blogwalking blog korang okeh??


* friends dengan semua orang.. kalau before ni, aku kawan2 dengan coursemates je. tapi sekarang kami dah berpecah-pecah.. so, inilah time sesuai nak eratkan silaturrahim..


* loyal? boyfriend? hurmm.. itu biar aku sendiri yang tanggung..grrr


* lebih dekatkan diri dengan Allah.. insyaAllah..


* nak cari carrymark banyak, sampai meletup bilik lecturer..agagaga..


* kurangkan pembelian top-up. cess!! membazir duit aku je selama ni..


* tak selalu balik rumah.. dan ape yang aku nak cakap.. memang dah tak kan selalu!! huwaaa..


* kumpul duit banyak2 nak pergi Vietnam & Kemboja.. ada program kerja amal.. tapi tak tahu sempat ke, tak.. jom lah korang kalau nak ikut..rawr!!


korang nak aku buat perubahan ape lagi ek??
siyez aku tak pasang sangat wishes ni..
manusia kan ikut timing dan keadaan semasa..
belum tentu ape yang kite rancang.. menjadi.. ye dak??
sesungguhnya, kite berusaha, Allah yang tentukan..



peace:]


4 shining LIPGLOSS:

iwan_dextrous said...

semoga apa yg dihajatkan tercapai diselangi usaha n niat yg betul..

Dextrous cyber life

fatian athiea said...

iwan : insyaAllah......

Raji and Yeen said...

hohoh nama pun wish ;D
so kita bole jer nk harapkan apa2 pun.. as long as kita berusaha~

wishlist kau menarik juga owh
ak nk tiru skit xpe kan? =.="

ps: lagu A7X ni mmg best~~

fatian athiea said...

hehe..xkesa pun..
same tp tak serupa..
wishlist itu berbeza