Pages

Sunday, December 5, 2010

macam amisha patel larh..


Assalamualaikum wbt..


sekeluarga kawan kepada papa & mama gua datang..
ape laghi?? memang kelam kabut la gua..
gua memang tak suke kalau2 kawan2 mak gua yang duk jauh ni datang..
bila dah sampai memang berjam-jam la..
dan bile dah berjam-jam..sah-sahlah gua tak leh buat kerja gua sendirik..
tukar lampin anak.. layan romantika suami (gelak dapat tipu)..


time lunch.. mama gua memang heaven lar..
gua cume kenyit2 mate je duk dapur tu..
name pun anak dara.. mane boleh tolong lebih2..
nanti tak lembut tangan..
first2 nak kahwin.. mak mertua pun reject you.. grrrr*alasan tak leh blah*
gua tolong hidang semua lauk-pauk, nasi, cengkadakLuLah..
kawan mama gua panggil duduk sebelahan die..


owh..lupe nak introduce tetamu gua..
aunty salwa, uncle lan, syafiq, farid, amir, balqis, qistina..
ramai kan anak beranak dorang? keluarga bahagia, murah rezeki gitu..
semua takde seusia gua.. yang lelaki memang takde yang mude la..
ganteng2, encem macam pemain rugby private gua..hahah
sebab tu gua hipokrit kiput2 malu gitu..
biar dorang berkenan..hahahaha..


aunty : dah lame tak jumpe fatin, dah besar.. makin slim aunty tengok..

gua : mane ada aunty..bese2 je ..(sengeh macam kerang busuk)..

aunty : belajar kat mane sekarang ??

gua : UiTM ..

aunty : owhh.. nak fly Jepun nanti kan??

gua : monolog dalaman--> "pe jadah ramai tanya soalan same ni??"

belum sempat gua jawab..
aunty salwa cuit buat2 manje kat husband dye..

aunty : you.. tengok muke fatin ni..macam amisha patel kan??

*same tang mane tu wehh??*T_T


erkkkk.. pe jadah lagi muke gua cam amisha patel.. hello.. gua2.. amisha2..hahaha..tetibe nak emo..actually, pelik.. tak pernah2 orang compare muke gua cam amisha patel.. ni mesti kes gua suke tengok 'KAHO NA PYAAR HAI'.. sebab tu cibis2 amisha ada kat gua kot.hahaha..

kalau ada nak jadi cam ronaldo ke, beckham ke, kurt ke, justin bieber ke, lady gaga ke,sin chan ke, pe2 je la yang korang fanatik..
tak perlu plastic surgery lorh..
gua sarankan kat you olls..
try a tengok dorang banyak2 kali..kot2 ada ongggg!!!
try ok??hehehehe..

gua tak tengok video ni. kalau saket mate jangan salahkan gua please.hekhek




10 shining LIPGLOSS:

hackshitam said...

seksiiiss..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

the conversation between ur aunty and u..i like!!! hee...

amisha patel? i do like her way she acts...;D

Frodo Baggins said...

amisha patel?? wa mcm ritik roshen hahahhaha

miss lolly a.k.a luvfareda said...

tangggggggggg tetttttttt hahahaha! teka2 ape itu tettttttttt!!

athiea said...

hackshitam : ttup la mte..*-*

athiea said...

fifiey : like i too polite rite??hahahaha

athiea said...

frodo : xnak xnak. gua tak stuju..

athiea said...

lolly : malas gua lyn.hahahaha

sekuk tawa said...

muahhaa...wa da banyak kali dok tilik gambor amisha patel dari dok tilik gambo lu...

athiea said...

hahahha..ada gua kisah??hahha.lagi baik kot