Pages

Sunday, December 19, 2010

LADY in RED..-tolong beliakkan mata


Assalamualaikum wbt..

siape kat sini suke warne merah??
siape kat sini suka pakai dress merah??
siapa kat sini suka rose merah??
siapa kat sini suka handbag merah?
siapa kat sini suka but merah??


baru2 ni..time aku round KoLumpur tu.. habis tempat aku ronde2 cari handbag warne merah..
biasalah perempuan.. kadang2 perlukan kelainan..last2.. penangan Jimmy Choo jugak yang jadi tarikan..anda boleh dapatkan banyak2 yang cantik kat Mid Valley..

okeh. nak share sikit, terlebih share pulak.. berbalik pada tajuk..tka kisah lah korang suka warne ape.. yang penting takde niat songsang dengan warne pilihan tu..ye dak?? pernah tak korang tahu pasal 'LADY in red' ni??..

semalam sepupu aku datang rumah dan tunjuk beberapa documentary tentang keduniaan..
terpetik satu video tentang lady in red.. yaa.. bagi korang memang agak cantik bila sang wanita mengenakan sesuatu berwarne merah..lebih2 lagi kalau seseorang tu berkulit putih macam aku.. opps..hahaha.. sebab ia memberi pantulan yang menarik kepada si pemerhati.. tetapi adakah anda arif dan tahu rahsia di sebalik lady in red?? aku agak tak tahu nak explain lebih2 kat korang.. dikhuatiri ada kesilapan.. tapi menurut perhatian aku selepas tengok video tu.. lady in red ni kelihatan seperti satu kuasa syaitan pada seseorang..

korang tengok Alyah dalam AJL24?? aku sarankan korang belek balik kamus AJL24 ..semua orang tahu bahawa Alyah berlagak seperti Lady Gaga Malaysia.. dan aku rasa ramai jugak yang pernah tengok video2 Lady Gaga yang banyak adegan2 cuba membolak-balikkan hati umat Islam.. persempahan Alyah pada malam finalis tu.. iras2 Lady Gaga as Lady in Red..

korang tak faham lagi ape tu Lady in Red..
saksikan ni..


p/s : tengok sambil buka hati dan minda anda..bukan sekadar hiburan dan pengetahuan semata-mata..


renung2 kan, selamat beramal:)


6 shining LIPGLOSS:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

wahai. line tenet siputttt :(



apepun, suke henbeg merah. erkkkkk

Yutaka Mushimura said...

merah...drah weii...yuuu...

ko memang suker gak kan..hehhehe

Semarak Api said...

ohh hoo.tenkiu 4 d sharing..teringin jgk mau bli kasut merah ke hndbg merah ke.tp skli pkir susah nk match ngn bju so xpela.hehe

fatian athiea said...

lolly : ssuai ngn lu la sygx..

fatian athiea said...

yutaka : gua baru nak jinak2 tp xjdi la..hitam ttp di hati.haha

fatian athiea said...

semarak : kalau handbag wrne merah..better bli ksut merah jgk:)