Pages

Tuesday, December 21, 2010

bloodlines-percaya tak??


Assalamualikum wbt..

korang percaya tak??*tetibe..
sistem negara kite bercorak demokrasi..
thats why larh kite kena mengundi untuk memilih pemimpin negara..
kan? kan? kan? kan? kan?*banyak pulak tanya..


korang mesti kenal George W.Bush kan??
kenal dengan Barack Obama kan??
yezza!! mereka memang pemimpin USA..
korang kenal Tonny Blair?? belio memang agak penyangak..*sesedap hati je..
kalau dah pemimpin negara sekutu Yahudi..
sudah tentu kite tahu bahawasanya mereka ni penentang agama Islam..
kenapa dorang jelous sangat dengan kewujudan Islam ekk??
kite umat Islam pun dah banyak maafkan ape yang they all buat..
pe hell lagi dorang nak dengan kite??

kau percaya tak kalau aku kate..
even negara mereka macam kite..
amalkan demokrasi.. pilih pemimpin dengan mengundi..
walhalnya, mereka semua tu bersaudara...
sepupu-sepapat, darah daging, sekut kepala same??
walaupun kite tengok Obama tu hitam,
George tu putih secara dekatnya..
tatapi jauh di sudut darah daging, mereka ada pertalian..
hurmmm.. macam mane boleh jadi camtu??
tak pelik kan??


tetapi bukan mereka saje..
percaya lagi tak bahawa semua pemimpin USA..
ada pertalian? memang la dorang satu negara.. so, tak hairan..
ni yang aku nak cakap..
mereka ni cam saudara terdekat la..like cousin..
aku agak mereka vampire.hahaha

kau tak percaya lagi..
aku kasi korang sajian ni...


lu pikirlah sendiri..
aku ghase dah banyak sajian aku kasi..
korang bukak mulut, telan saje..okeh??
yang pasti, HALAL dan toyyiba..hehehe


4 shining LIPGLOSS:

ewanthology said...

errr..ape kena mengena entry ni ngan awek seksi tu?

Yutaka Mushimura said...

baca bismillah dan tarik nafas 3 kali....

pastuh nganga....aaaaaaaaa

pastu telan...eh..ade tangan yang menyuap...
oh..rupenyer tangan si atian....woohaa...terus pengsan..

glurrrrpppp.....

fatian athiea said...

delacora : gua rse..lu bkak entry ni pun sbb tgk awek seksi kan??

fatian athiea said...

yutaka : mongek..bia ko rse heaven pun..