Pages

Wednesday, December 15, 2010

ape nak jadi??

Assalamaulaikum wbt..

berite baik.. mungkin aku dapat mengundi untuk pemilihan pemimpin negara akan datang..
berite buruk ..macam dah tua je..
berita terkini..menunggu habisnya tahun 2010..
huwaaaa!! cepatnye kan masa berlalu??
tup tup tap tap.. dah dewasa wehh..so, kena berfikiran matang..*gediks..
yang aku confuse..
nak pilih pemimpin mane ni??
cewahh..mengundi lambat lagi, dah mula fikir..
mesti la kan?? yang aku duk fikir2..
perlu ikut family??
family pilih parit.. aku kena pilih parit jugak lah??
aiyakk!! manyak susah maa...
bagi aku taksub ke, tak taksub ke dengan persatuan tu ..
memilih pemimpin yang benar.. adalah benar2 belaka..
tapi pemimpin sekarang macam banyak tak boleh pakai maa..
bukan aku nak cakpa dorang tak pandai..
kalau dorang tak pandai, tak kan lah negara kite boleh membangun..
sampai serata dunia sudah mengenali Malaysia kan??
susah susah..*mengeluh kuat2..



tapi kan..da matter is..

faham maksud aku kan??

kena fikir panjang okeh??

undi anda, amat bermakna..


0 shining LIPGLOSS: