Pages

Thursday, October 28, 2010

tanganku membesar, berat!



Salam..
korang berpuas hati tak dengan apa yang korang ada???
aku rasa better korang bersyukur sangat2..
kalau boleh sujud syukur tiap2 hari dengan kelebihan yang korang miliki..
even tak cantik sekalipun..
sekurang-kurangnya masih kelihatan sempurna..
masih tidak dikategorikan sebagai orang kurang upaya..


kalau ada yang nampak jelik sikit tu..
tahi lalat besar kat atas hidung...
dahi luas macam padang jarak, padang terkukur..
dagu leper macam tapir..
mata sepet macam lipas..
itu kelebihan la sayangx...
think positif okeh?
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


cuba korang tengok nih !!


Liu Hau dari Jiangsu. Sejak lahir, tangan Hau sudah aneh, ia memiliki ibu jari, jari telunjuk dan jari tengah, yang aneh. Tumbuh membesar tidak proporsional. Kondisi ini disebut macrodactyly. Pada 2007 lalu ia menjalani operasi rekonstruksi tangannya di rumah sakit shanghai. Dari operasi pembedahan itu doktor mengangkat 5.1kg daging & tulang.



10 shining LIPGLOSS:

LuLu said...

yeah always be grateful :)

fatian athiea said...

alhamdulillah:)

Yutaka Mushimura said...

wooohhahahahaa..

aq pon bersyukur dgn aper yg ader...cam entry aq :

Hujan Badai VS Kering Kontang

fatian athiea said...

yela yutaka..semestinyer.......

diba said...

cian dye...syukurlah kite smpurna

fatian athiea said...

tu lah..
bersyukur la dgn pe y ad:)

d 4 dahlia said...

sian nyer dia..insf sungguh rs cz hr2 duk mngeluh mngapa tgn beta begitu kurus..adeh..

hatima said...

bersyukurrr :)

fatian athiea said...

d : jgn2..nti gemok sgt susah:)

fatian athiea said...

tma : alhamdulillah la..hehe