Pages

Wednesday, October 27, 2010

si sotong dah pergi...


.peace no war.



setiap ramalannya tepat..
aku pernah tergamam dengan kehebatannya..
tetapi kehebatannya belum mampu mensyirikkan aku..
dari hari pertama aku mengenalinya sehingga hari terakhir aku menjengahnya dari jauh..
yep! dari jauh..
bagai dia di kutub utara, aku di kutub selatan..
dia spesies lain..
agak susah untuk memahami apa yang dia ada..
setiap ciptaan Ilahi ada kelebihan dan kekurangannya..
itu kelebihan dia ..aku terima..
dia menjadi tarikan dunia...
aku cemburu..
nampak lembut tapi dalamnya keras..
songsang dengan perumpamaan "bagai hati ada taman.."..



dari kaca tv..
inspirasi hidupku...
aku lagi terkejut..
apabila ada pengumuman tentang pemergiannya..


teringat kisah dulu..
tanggal musim bola sepak dunia berlangsung..
satu dunia perhatikan dia..
sampai manusia sekeliling pun memusuhi, benci dia..
apa salah dia??
kesian..


tapi apa aku kisah??



kan?




kan??




kan??



dia sotong Paul kot..
memang la peminat German marah bila dia ramal tu betul2 menyakitkan hati fans German..
pe2 hal semua dah berlalu..


pihak muzium German call aku tadi ..
khabarkan bahawa sotong Paul sudah pergi..



inilah rupa penyebab kefamousannya...





Rest in Peace..huhu:'(

12 shining LIPGLOSS:

polkadotUngu said...

Paul dah jadi sotong bakar la tuh..
ahah~

fatian athiea said...

hahaha..agk la kot..sotong celup tepung pun sodapp

ieQa sWetLuv said...

sedapnya wat sambal sotong huhu

hatima said...

waahh , nnt mesti ade sotong lain pulokss :D

AiDa AzRyN said...

sedihnye,paul sotong dah xde~ bwu ingt nk date dgn diA~ haha~ XD

Yutaka Mushimura said...

jom meratah sotong celop....

fatian athiea said...

ieqa : blurrpp..gua jd lapar lahh..

fatian athiea said...

tima : dh mti. mti la..wat ssh2 je kaum sotg ni.muahahah

fatian athiea said...

aida : kmu nk date cner plak ng dye??msk lam aquarium sme2 ek?heheheh

fatian athiea said...

yutaka : wah..ni plg gua suka:)

Yutaka Mushimura said...

sotong celop tepong best kat Kuantan nyer....

tah jenis per tepong dia guna...kt terengganu, chek x tau...

hohohoh....

fatian athiea said...

tepong susu la tu.hahahah