Pages

Sunday, October 3, 2010

gangguan seksual itu melampau

selamat~


tak habis lagi ngan kebencian aku terhadap si porno dan sang pelucah duniawi..
muncul pula kisah baru..


sebelum itu..
aku mohon ampun ngan nama2 yang terlibat dalam entri yang lepas..
lupa nak mintak permission..
pe2 pun..
korang punya kes, aku boleh terima..
dan itu bukan kejutan yang melampau..
sekurang-kurangnya..
aku belajar untuk berhadapan dengan semua tu..
lebih open minded..


ini kejadian terbaru..
aku & da geng ada projek baru untuk workshop tadi..
sometimes terfikir gak..
buat apa workshop ni lam bidang kejuruteraan kimia...
aku kalau tak nak fikir..
just tunggu effect kemudian hari je la..

sedang khusyuk ber'welding gas'..
ada la sorang mamat encem, berkulit putih..suka merayap..
ke sana ke sini..saling tak tumpah..
macam AJAX fabuloso..
aku suka cara dia..caring..like dailamidaniel..
tapi tak leh tandingi lagi la..
duk merapu..bising, bingit aku pakai inai, gelang emas..
ala..mood raya kot..suka suki aku la..


tetiba datang dekat..
hati aku tetap lub dub even malas nak layan kerenah dia..
"gelang tu comel..pakwe kasi la tu.."
dengan rakusnya..
nak pegang tangan aku sesuka hati..aku terkejut..terkesuma..
sebab aku dah anggap dia seperti abang aku sendirik..
aku ignorekan sahaja..
mungkin niat dia nk pegang gelang cantik pemberian nenda aku ni..
aku akur dengan kesilapan itu..
tetapi jika terjadi untuk kali kedua..
aku tekad untuk keluarkan teknik taekwando, kuepuhaikong ..


Zashley touching hands Pictures, Images and Photos

kawan aku tetiba sampaikan cerita hot..
"dia sentuh punggung aku!!"..
aku dah terkejut..
"bangang la dia!!!"..
aku speechless..
"biar betol???"..
tu je perkataan yang mampu aku keluarkan..
tak sangka..

dah la mintak tolong kemaskan tempat dia..
siap janji ganjarannya adalah..
sebuah kissing..
gelisss!!!!!!!!
habis workshop si pria itu nak pegang hidung aku yang mancung ni..
uiksss..sakit nye hati tengok kegatalannya yang terserlah itu..
apa jenis barang punya orang dia ??
seramnya aku..
bagi dia kelakuan itu seperti act macho.
tapi bagi kami sebagai perempuan..
terus cop lelaki itu sama species dengan lelaki lain!!


tolong lah..
kami bukan barang..
boleh pegang sesuka hati..
kami ada maruah..
let kami simpan khazanah yang Allah kurniakan ni..
untuk suami terchenta*cam poyo je..
tapi serius..
kami jaga semua yang ada pada kami molek2..
siapa yang rosakkan jika itu bukan kemahuan kami..??
kalau bukan sang lelaki..
yang tak boleh jadi khalifah untuk kami..
aku agak sedih ngan keadaan ni..
lebih2 lagi kalau teman yang akrab..
nak saje aku kasi makan tapak kasut saiz jin ni kat dia..


cukup ganggu hidup gadis sunti seperti kami..
kami diam tak bermakna kami suka..
kami senyum tak brmakna kami rela..
kami hanya tanamkan sedikit dendam kesumat..
boleh??hellnyah!!


bagi sesiapa teman rapat,
classmates aku..
sudah baca harap diam..
tak nak dijadikan isu semasa, okeh?


p/s : tolong jauhkan gangguan seksual terhadap kami lagi

12 shining LIPGLOSS:

DailamiDaniel said...

Suke entry ni...

aleen adela akoo ^_* said...

yosh!horrornye org mcm die 2.hu3

Mr feckry said...

jerit bila di raba

hamzah ian said...

gua no hal je.. hahaha

Yutaka Mushimura said...

huhuhu...kasihan diperlakukan gitu - gituan

Mohon agar dilindungi Allah selalu...

~~orang yg baik untuk orang yang baik~~

heheheh

fatian athiea said...

dailami : npe ske plak???

fatian athiea said...

aleen : taw xpe..dbushhx pda org tsbut

fatian athiea said...

feckry : bnuh trus.muahhahaha

fatian athiea said...

hamzah : lu mmg xde hal slu..muahaha

fatian athiea said...

yutaka : gua stuju..SALUT!!!!!!!!

Yutaka Mushimura said...

aq pon sokong ko..tia...muamuamauamauamua:0

fatian athiea said...

yutaka : smue ak ckp ko sokg..pminat ak la ni.haahhaah