Pages

Tuesday, October 5, 2010

pakai tudung saji pun gerenti beres..

Salam...


hening malam menyuburi kamar..
letih, penat lelah digandakan dengan kejutan..
bahawa esok kuiz calculus..
aku redha, pasrah..
bukan sebab mentaliti aku cukup tajam..
tetapi hanya skill, plus formula yang aku perlu kisar..
pahat dalam2 kat otak ni..
biar tak terlog time nak guna nanti..

bab kate lecture Organic Chemistry aku..
kalau dah exam oriented student..
memang rasa cemas sebab tak cukup bersedia..
tapi aku lain dari yang lain..
cukup yakin pun..
hasilnye tetap hampeh...


tengah2 duk jalan tadi..
aku terjumpa dua orang minah ronggeng ni..
aku selalu jugak perasan akan kehadirannya di kampus ni..
asal pergi kelas je muka diorang...
sekejap pakai selendang, sekejap tak..
cantik, gebu..tak hairan jika mereka idaman kalbu..
suka tengok diorang pakai tudung..
menampakkan ciri2 muslimah sejati..
orang kate,,..
kalau perempuan cantik2 ni..
lagi cantik bila tutup aurat..tutup segala cleavage yang nampak terang2 situ sini..
kena mahal dengan lelaki..
diorang tahu puaskan hati je..
bagi diorang..
REJEKI'...(bahasa Indon)..
so, aku tak hairan dengan kelemahan yang lelaki ada itu..

girl Pictures, Images and Photos
*pantang posing camni sikit..mesti dah cair..

aku lagi tak hairan bila dua minah ni yang sekejap litup, tak litup duk lepak2 ngan jantan2 maskulin.. macho.. bravo.. tough macam Dense:)..
nama pun lelaki..
kalau tak cukup kuat iman..
gasak2 dah cair..
mudah sangat..
aku tak buat eksperimen lagi pasal ni..
tapi observation dah cukup kukuhkan assumption aku..


aku kasihan tengok minah2 tu..
tak tahulah kot2 mereka suka..
sampai masuk mimpi basah..muahahaha
imagine secara advance sikit yup pada insan2 berfikiran suci macam aku..
lelaki yang duk lepak ngan diorang lebih kurang 5 orang..
touch2 diorang ikut suka hati makbapaktiri...
minah2 tu tunjukkan muka tak suka dan halang..
tapi jantan2 itu suka2 tanda menang..


aku tak suka tengok situasi itu..
lain la pasangan couple yang duk bertepuk tampar tu..
maybe boleh accept lagi kot..
even tu pun dosa besar, zina, maksiat setebal langit ketujuh..
aku tak boleh bila ada yang menunjukkan wajah kemenangan
kerana puas hati dapat menakluk perempuan itu..

aku nak pesan kepada minah2 tu jugak..
tak payahlah pakai macam2 fesyen sangat selendang tu..
kalau tempatnya bukan kat atas kepala..
baik pakai tudung saji ogeyh??
ada cun jugak..


kami bukan insan lemah..
cukup kami ditindas..
usah kamu lupa akan 'wanita mampu menakluk dunia"..
hormati lah wanita dunia ni..

2 shining LIPGLOSS:

Mr feckry said...

haram ni kalau pakai

fatian athiea said...

ok dpd ltk kat bahu je..ngeeee