Pages

Thursday, August 12, 2010

ujian DUNIA..

Assalamualaikum wbt..

korang tahu kan ape hukumnye zina bagi penzina2 dunia ni kan..
ye la dunia..
takkan akhirat nanti..
tengah2 ka padang Mahsyar ..
time perhitungan hisab tu..
sempat lagi mereka2 nak berzina..aiigooo!

yeah! aku tangah marah ni..
korang nak tangok muke marah aku cam ner??
ada lah rupe cam ni..:)

*amat burukkan??so, xmo marah2..*


pada bulan Ramadhan yang penuh barakah ni..
ape kate kte same2 membuat anjakkan paradigma..
cube membuat perhitungan..
motivate diri sendiri tentang dose yang dilakukan pada mase2 lampau..

YA ALLAH! terlalu banyak..
sampai korang pernah terfikir tak??
boleh ke bulan Ramadhan ni kte amek kesempatan..
untuk hapuskan segale kesalahan kte???

so, jemput2 lah upgrade iman..
setting nawaitu wat2 baik betul2 high speed..
clean enjin hati ngan download banyak2 sabar..
install software TAUBAT.exe..
search enjin PAHALA juta2..


masakan sebagai umat Islam kamuorang tak tahu zuna tu perkare baik or buruk..
paling aku sedih..
bile orang tue mereka2 yang bersalah..
turut berprovokasi.. tidak tahu mengatakan TIDAK pada anaknye..
siap kasi green lite kat anak wat zina.
WHATTHEHELLnyah! menyampah!!!
huh!! kurang pahala puasa aku.
ni kes bace akhbar pagi2 la ni..
try klik ni (engine buruk! ).

amat memalukan..
dah la kerja2 sebegini rupa banyak dilakukan oleh umat Islam..
bangsa Melayu..
umat akhir zaman..
KIAMAT sudah dekat la weh..
aku malu ngan kamuorang yang terlibat..

dan sebagai orang tue..
hanya kte diharapkan dapat prevent anak2 daripada melakukan perkara yang ditegah dalam Islam..
key la..aku malas nak bebel panjan2..
aku pun bukannye arif sangat tentang Islam..
tapi insan yang baru berumur 19tahun seperti aku..
tetap tahu yang mane halal, haramnye sesuatu itu..

p/s : bulan Ramadhan ni la nak top up pahala banyak2..jom tarawikh!!hehehe

10 shining LIPGLOSS:

Yutaka Mushimura said...

betull..sokong...

So, jgn dekati zina...

ahmad endo said...

selamat berpuasa gak!!...hehehe

Shahrul Shaharuddin said...

".. Jangan lah engkau MENGHAMPIRI dari perbuatan zina.."

Banyak benda skang yang menjurus ke arah perbuatan syaitoon itu..Wallah hualam..

yours
SH

Hamzah Ian said...

hhe..jgn marah2.. selamat berpose eyh..

thyYunx said...

yutaka : absolutely.correct!

thyYunx said...

ahmad endo : tq..slamat bpuasa utk sbuln.g.luck:)

thyYunx said...

SS :betol tu..speacless dgn urs too.
ngeeeee

thyYunx said...

hamzah : yela2..slamt bpuase:)

Penulis Setia said...

mak dia xsyg ank dia

thyYunx said...

hhaa..ye la tu kot..
lau x..xjdi cmni