Pages

Monday, August 2, 2010

KENCING atas TILAM!!!

Hello dunia..

Rakan2 di Malaysia..

Rakan2 dari Netherlands..

Rakan2 dari Mesir..

Rakan2 dari USA..

Rakan2 dari London..


Trimas atas sokongan anda..kebaikan anda yang melawat blog aku tiap2 hari amat aku hargai..ni bukan kes perasan ok wahai pedengki yang duk terompong aku sekarang..aku servey korang pun melalui mr.nuffnang & traffic tu..memang selalu busy menda2 alah tu duk kesan aku..al maklumla..stalker pun ramai intai2 maut kat aku.ngeh5..

Bdw, maaf sebab seminggu dua ni aku dah agak kurang berblog..name pun dah masuk kampus..ada je mase nak online tapi aku malas sikit la nak lebihkan mase ngan online..tuto & drama ‘YOU’RE BEAUTIFUL’ pun xkhatam lagi..muahahaha..


Tajuk entry kte hari ni ye anak-anak adalah..kencing a.k.a buang air..hehehe..agak straight forward, xde belok2 lagi..bab kte orang terengganu..xde kona2 lagi..terus gitu...ngeee...after latest entry aku baru2 ni, aku teringat la zaman kecik2 dulu...yang pahit untuk ditelan pada masa tu but sweet to remember now..haha..


Imagine la.*jangan imagine lebih2..kami 3 beradik ..aku & brother aku kidal (tulis tangan kiri) orangnye..youngest sis aku sorang je yang tulis tangan kanan...pelik jugak..parents aku dua2 tulis guna tangan kanan..tapi lau papa aku special edition sket la..lau wat something cam main badminton ke, menukul ke atau pape je la yang sewaktu dengannye guna tangan kiri..maybe ..ini lah dinamakan keAgungan Allah melalui genetik..ada orang cakap, orang kidal ni, umornye pendek..ape ku kisah??? Qada’ & Qadar kan Rukun Iman yang kite sebagai muslim muslimat perlu pegang+percaye..So, yang duk sibuk2 ngan hal mati orang tu, pe kejadahnye??? Ada faedah ke??huh!!


Back to story molly la..

Aku & brother aku ni kuat kencing malam..hhhaha*kantoi sudah..xpela..asal sekarang xde perangai buang tabiat camtu dah ler...dan sometimes terfikir la..special jugak aku & lil bro ni..hahah..tapi dulu nenek, mama, aunt..semua duk puji sis aku..dye lam umur 5 tahun da xkencing malam..suke menulis..ramai puji dye pandai la..tapi aku xpernah tergugat pun..& tengok la sekarang..terbukti.PROVE fullstop bahawasanye..usaha lebih, dapat lebih.hahaha..


Ranking siblings aku menunjukkan sis aku paling rendah pencapaiannye sekarang. Aigoo..maybe xsempat dapat didikkan daripada kakak mithali ni kot*hahaha..perasatantan!!!..ignore about that..memang dulu2..aku benci sangat2 dengar nenek aku beleter..xde fullSTOP..koma je memanjang..mama bebel jugak..tapi dye dah masak ngan perangai aku & bro yang menyiram xkire mase ni..ngeeee..

plee Pictures, Images and Photos

Lau nak tido malam kat umah nenek..nenek la orang 1st yang amat risau ngan condition kami..kalaulah kami tidur mengikut perancangan..safety 1st tu ada la nak avoid hormon lelebih yang bakal menimpa..tapi lau dah tertidur tu..mak aii!! Tilam berjemur la jawabnye pagi esok tu..hahaha..pernah ketika dulu, nenek aku cakap lau amek pepatung letak kat ‘centre’ badan ni..maybe, xkencing dah..aku semangat la tapi xbuat2 jugak.. mama pulak cam tahu2 je anak dye ni bakal masuk asrama.. awal2 lagi dah pesan.. “ belajarlah xkencing malam.. nanti duk asrama..malu je ngan kawan2 “.. aunt aku lagi advance bab2 advise ni.. “ nanti kahwin..susahla kencing malam2..xpasal2 kena tidur kat luar..”.. haha..ble ingat balik2..different orang, memang macam2 ragam... xleh diterima akal je aku rase..haha..


Bayangkan lagi.. umur 11 tahun.. darjah 5..aku repeat.. DARJAH 5, primary school tu aku still kencing atas katil,,.. hHhaahaha.. papa memang tergolong lam kategori kuat bebel jugak la..maybe dye kesian tangok mama duk angkat tilam.. xde tilam.. toto,, jemur pagi2 kot..kadang tu..lau balik kampung sebelah papa kat Kemaman, mama pun siap pesan lagi... ‘jangan minum air malam2 banyak2..nanti basah tilam..wat malu je ngan aunt & sepupu sepapat”..hahahha..al maklumla lagi..aku xkenal sangat relatives sebelah papa tapi rapat la jugak,,.. xkenal name pun..main terjah, wat2 kamcen sudah..ngeeehh55..tapi aku ni jenis dehydrated.. suke minum air..lebih2 lagi air masak..best!!! manis, lemak berkrim disukai ramai..hahaha.. xpasal2 jugak kena ‘nyenyeh’ ngan sepapat kat sane..


Pernah jugak pergi kenduri sepupu aku..setelah hampir 3 tahun xbalik sane..time tu aku b’umur 11 tahun xclap, tengah duk berkumpul ngan sepupu sepapat yang seusia ngan aku..salah seorang daripada mereka..laser sungguh berkate-kate..xletak penapisan ozon langsung..main cakap cam engine ROSAK je..” mu la yang kencing atas katil dulu2 kan?? panggg!!!!!*nak je aku ikat kat pokok..hahah..


Wakenabeb!!! Malu2..blushin2 gitu..*^^*,..tu la last aku balik Kemaman kot..tapi lau uncle aku ada yang sakit dan perlu dirawat di hospital Kuantan..leh dikatakan..satu hospital tu dibajiri ngan sedare mare aku je la..kadang..bengang jugak tengok pandangan melampau sepapat ak, guy2 yang macho+encem cam papa aku tu..kadang tu jugak..hatiku tertanya-tanye la..” ADAKAH MEREKA MASIH INGAT PADA KISAH DULU??oh..tidak!!!!!!!!malu2..


LBNL..pape pun..aku bersyukur sangat2 sebab tabiat buruk dulu tu xde lam diri aku sekarang..so, xpayah la risau lagi..tidur mane2 pun boleh..gerenti selamat punyalah tilam2 kat dunia ni..

bed Pictures, Images and Photos

Dah xpayah fikir lagi sebelum tidur tu perlu ke toilet ke tak..ngeeee..NVMD..buat mama & papa..heheh..:)

p/s : kenyataan itu memang pahit tapi kadang tu..ia adalah paling manis untuk dikenang..

2 shining LIPGLOSS:

baiduri said...

hahaahkk.s.
berani mti btol a kmu bcrita..
gelak aku.

fatian athiea said...

huhaaaaaa..gelak la lakgi dan lagi.yeay!!!!!