Pages

Tuesday, August 10, 2010

detik-detik terakhir ber'HEAVEN'..

Assalamualaikum wbt..



di kesempatan ini..aku ingin mengucapkan. . . .

Selamat tinggal Sya'ban..

dan aku pasti..
bagi yang beragama Islam..
muslim, muslimat sekalian tentu tak sabar2 menunggu ketibaan Ramadhan..


mane tak nye kan???
lepas Ramadhan ..Syawal..
korang memang tunggu nak raye je kan? kan ? kan?
baik korang hangguk..lau tak..ada je merah2 body glove kat muke korang..mahahah..
yeah! hari kemenangan umat Islam..
Raye.Raye..semua baru..!!!
suke suke suke!!

ignore ignore ignore
bukan sebab raye yang aku nak bebel untuk entri kali ni..
aku bukan cam dailamidaniel..
semangat nak raye. huh!!
bulan Ramadhan WAJIB didahulukan noktah
*hahaha..gelak sakan.jgn marah ye der..



minggu ni..mood puasa amat dirasai oleh girls generation da CHEMIST..ngah5..*sengal..
kami planing awal2 lagi nak puaskan nafsu makan pe..
baru2 nie..seperti yang tercatat pada entry yang lepas..PIZZA HUT telah dibom..
dan ditabur wang berjuta-juta demi perut kami...secret recipe, donashi.huuuu...bahagie ceyh..
memang lazat!!! berkrim disukai ramai.guguguuu..

semalam lak..nasib ada guy classmate aku realisasikan kempunan kami nak makan KFC..
auwwwwmm..yumm yummy.. sehingga menjilat jari kami menikmati Dinner plate, cheesy wedges, kentang putar pada pukul 11 malam..hek5..



imagine la..



selama hidup sebulan di kampus.. kami xpernah melahap jam 8 malam ke atas ngan kolestrol, karbohidrat segala bagai..
pandanglah lihatlah wahai dunia..
kami broke da rules!!!!!
yeah! dinner pada lewat malam..
name pun dinner kan..
actually, aku jealous ngan dailamidaniel dapat makan KFC 4 hari berturut-turut. OMG!!
jangan xmuat baju raye tahun ni sudah..hahaha..

Malam ni tarawikh!!!
insya Allah..dengan khudrat & kegagahan yang aku ada..
niat aku setiap tahun pada bulan Ramadhan adalah melaksanakan tarawikh sepanjang bulan Ramadhan..
Lau tahun lepas aku tergelincir 2 hari tarawikh sebab busy ngan assignment dan terpaksa sembahyang sunat sendirik.. kali ni aku tekad nak full tarawikh ngan imam masjid..xmo bakal imam mude..ngeh5,,

meh pakat ramai2 tadah tangan.

cepat2..


'Ya Allah.. berikan kami kekuatan agar kami dapat menahan nafsu kami daripada melakukan perkara2 mungkar..dan berikan kami ketabahan agar dapat melaksanakan bulan Ramadhan ini dengan sempurnanya..moge kami bertemu dengan Malam Lailatul Qadar ..'.amin..



mekasih korang:)..



cam ner preparation korang for Ramadhan??
hope korang semangat cam aku..
hahha..semangat la sangat..



LBNL..tak de nye k.balqis lam group girls ni..so, budak2 ni.
dah bising nak bukak pose ramai2 kat umah aku..
aku WELL WELL je..muahaha..
dah plan pun ngan mama..tapi mama agak busy..
dan warnin cepat2 kat aku bahawasanya beliau agak busy pada minggu ke-2 puasa..
so, RED LITE kat aku nak balik la..
pe2 pun..aku harap dapat bawak diorang pergi rumah aku..
baru senyap sikit mulut diorang..haha*gelak kejam!!!
mane tak nye..diorang siap cakap kot rumah aku banglo, tak pun.. rumah kayu..
yang tendang sekali, terus roboh..hahaha..
aku keturunan rakyat biasa je..so, rumah ala2 full house je kot.hek5..kerek2..



aku perlu pen-off..
petang ni..lau tak silap last ko-Q..
dah la banyak kena wat 'replacement kelas'..
hari ghayer eidilfitriy punya pasal..
semua dah beli tiket nak balik seminggu awal..
lau dulu aku leh la wat alasan dah beli tiket ,sebab tu kena balik awal..



tapi sekarang..
no more reason!! huwarghhhh..
dailamidaniel pulak sibuk duk ajak aku teman die beli baju raye kat Key Ell..
bapak ah!! lau aku ada kereta sendiri, helikopter segala bagai..lame dah aku ulang-alik
amek dye.*huuu!!tipu..
rase nak tangok 'The Last Airbender' lor.huikks








pe2 je la..kerek2..
Selamat Menyambut Ramadhan:)









p/s : jangan lupe pergi tarawikh=)

2 shining LIPGLOSS:

Mimi Saidi said...

selamat berpuasa..

fatian athiea said...

tq dear..slamat mnymbut ramadhan al-mubarak jge=)