Pages

Saturday, August 7, 2010

bila jari kaki bertemu tapak kaki.HooRAY!!!

Assalamualaikum wbt...

Korang pernah rase seronok tak ??

WAJIB..

WAJIB korang try untuk rase seronok.. xperlu down & dumbkan diri korang ngan pressure..

Uwth!!menyusahkan diri..xbahagie hidup..hehhe..

Aku rase seronok semalam..

Even pagi tu aku rase bengang sangat2 ngan sorang guy kelas aku ni..tengah2 busy uruskan PTPTN akibat tak confidence ngan JPA..dye telah spoil mood aku yang semangat nak lalui life hari ni.warggghh..

Lupekan kisah itu,,.. aku pun dah maafkan dye..

Aku & classmates gather pada pagi jumaat ni..bukan senang taw.. biasanye kitorang jumpa hari Sabtu..tu pun sebab workshop..kami ada FAMILY DAY ChESS ..tahu ke ChESS tu maksud pe???

Korang pernah main chess tak??

Ala..yang atas side petak2, cam main dam haji tu..huk5...

Pernah ek???

Haaaa..memang korang dah salah paham..

ChESS tu stand for Chemical Engineering Students Society..aku kan budak chemical..muahahha..*cam lebih2 bangga lak..aku agak kelewatan la pergi padang..after 3 game kot aku baru menampakkan diri di Padang Tenggol yang serba indah tu..

Tunggu kawan2 habiskan game H20 balloon..terus aku join diorang main ‘ikat tali kat kaki’..pe entah name spesifik mainan tu..aku pun dah lupe kot..hhuhuuh..

After that, almost satu classmates aku jugak yang main ‘transverse chain’..a.k.a tarik tali sudah..ngeh5..besh!! walaupun kami kalah lam semua game..wat malu ngan junior je..tapi xkisah dah..sebab kalah dan menang kan adat pertandingan..dak2 part 4 pun sporting & aku leh kategorikan diorang as SUPER SENIOR for SUPER JUNIOR like kitorang la..hehhehe..


Aku leh rase kak loh aura diorang time kasi support tu,,.. cam kamcen giler..bagai isi dengan kuku da..tu pun workshop punye pasal.. xrugi rapat ngan senior. SUMPAH!!.. ada rezeki kita, diorang leh turunkan ilmu kat kite..

Khamis lepas dah la aku alami keseronokkan membuak-buak..nawaitu aku & da geng nak makan pizza tercapai jugak akhirnya..bukannya pe..bulan Ramadhan bakal menyapa umatnye..so, peluang ni kami gunakan sebaik-baiknya menikmati apa saje juadah ..hahha..kate orang rezeki jangan ditolak, maut jangan dicari..uweweeeeee*apekah??..semalam pun..aku baru lepas makan DONASHI made by BIG APPLE.hek5..*pelik je bunyi & tinggal cake CHOCALATE INDULGENCE from Secret Recipe je tak santap lagi..mahunye dailamidaniel bising ni..top up xleh beli..makanan laju je..tak pasal2 kena top up kan aku.hahaha..

Aku tak nak melalut panjang..sebab yang manis tu memang nice untuk dikenang..dan amat susah tuk aku ceritakan kat korang perasaan ni..dan maaf banyak2..xde pitcha yang vougue leh aku tayang kat korang.J..




10 shining LIPGLOSS:

Anonymous said...

NMPAK CAM BEST JE..KAN KAN??

fatian athiea said...

bez kak loh

Yutaka Mushimura said...

~~hehehe~~

~~aku sgt suka bermain chess...catur~~

~~hollllalaa~~~

fatian athiea said...

hehe..next tym kte men sme2:)

Yutaka Mushimura said...

nak nak....

aigoo..x sabaq nyer men Chess dgn Yunx

iKm@n AniF said...

x besh langsum.....
x maw da pg family day...!!!!!!
t kta jd comitee member jer nk pg...
hehehhehe

Dairy Liyana said...

Sye pn ade joint CHESS jgk.. kt university dlu.. Tp mls nk joint wt ape2 tugas... Jahat kn sye. hehehehe

fatian athiea said...

yutaka : owg xpndai sgt la..hahha

fatian athiea said...

ikman : bapak demand..haha

fatian athiea said...

dairy : xjhat la sgt..atliz join.muahahaha..ilek sdah beb