Pages

Friday, July 9, 2010

nak kena ketuk kepala baru beranak kot

Salam,,,..


hmpir seminggu da kot aku duk kampus ni..yg memeningkan..TROUBLE is a friend a jugak..roomate 122 ni..aduyaiii!! lau dulu roomate aku lam kalangan dak2 pantai timur je..bile dah 2 bulan cuti..loghat aku pun dah back to basic..aku pun nak b'celoteh panjang sekarang gune loghat aku je la..yang paling bengang ble aku cakap bukan main panjang melebar..dari Kuala Terengganu ke Antartika..dorang baru kt KLCC nak amek flite..tension2!!!pe2 pun..aku cayang korang..mmmuaahksss..big hug & kizz for u ol..wakakaa.. but aku xsalahkan korang..sebab tym aku kat matrik Melaka pun, lcturer aku ada tanya.."ble nak ubah sket sleng (gaye) bahasa awak tu??..susah taw lau awak keep cakap camtu..nanti wat presentation ke, pe2 ke,,..lose markah senang2 je"...huwaaa...ble aku gune bahasa key ell*alah budak2 kL pun bukan cakap betol2 bahasa ibunda gaks..hehehe.. orang cakap xsesuai..ble gune bahasa sendiri..dorang suke2,, gelak2 sakan ngn aku..nyongnyeng tol a..adehsss..

pe2 pun..dorang tengah try untuk memahami bahase aku gune..heheee..sebab tu aku cayang dorang sangat2...blajar la yup..nanti kte dah ke Shah Alam,,,.. mybe susah dah nak dengar bahase aku ni..hek5..

ni..aku sediakan kamus untuk korang tinjau sket..



xpun..aku nak wat pengakuan sket yang aku t'inspirasi daripada blogspot besties aku ni, CheNurAimi ( jom click!! )..xrugi lau tambah ilmu belajar bahase manusia ni..Al-maklumlah..rambut same itam tapi hati lain2.*apekah??ada kna-mngena ke ek??hehehhee

p/s : try la memahami bahase aku ni..haha

2 shining LIPGLOSS:

ikhwan said...

bhsa t'ganu mmg bez..i duk sane dulu pun..still xfhm2..

fatian athiea said...

haha..cube lgi & lgi:)