Pages

Sunday, July 11, 2010

bolos skill, tebus gol

Hellooo...

pagi2 lagi dah nampak sekumpulan students yang bergaye sakan dengan jaket warne ijau petronas..jalan tegap..bukan menunjukkan riak yang sombong tetapi menikmati keindahan alam sekeliling..mereka b'bual-bual tentang kehidupan engineering..argghhh!!sungguh masyuk mendengarnya..& seorang girl yang diberi name, Athiea sedang busy b'radioactive ngan mr.DF nye..wahh!!pagi2 lagi dah on call*sengal..



nak nengok x students2 encem+comey uh??


ni haaa!!!

*eh..ada nur la kat muke i..ngeee*

hooray!!!yeah!!ogeyh!!grrrrr!!hahaha..itu tande aku suke..tadi kami ada kelas workshop..& yg amat bertuahnya..group aku dapat kimpal arka..apa tu??haa!!korang google sendirik ek..paling takut sebab perlu jage mate ni..al kisahnye..mr.DF nangis+teriak..air mate b'jurai2 jatuh ke tanah akibat kerja2 welding..Alhamdulillah..sampai malam ni..mate aku masih sihat..dan mr.DF sempat lagi suruh aku try 2,3,4 kali lagi..hahahaa..wait & see je la..


korang pernah welding x???


huuhhh!!!amat rugi pada sape2 xwat or merasai semua ni time mude2 sekarang.nanti dah tue..orang malas nak layan daa..ngeeee..alaa..lau doktor tu cam dah bese kite belajar dulu2..plus ada subjek BIO ..bedah katak pun rileks je kot...welding ni..perlukan skill yang menjunam...
so, lau korang rajin..cepat2 booking kelas welding ngan mane2 syarikat..Lecturer aku cakap..dulu..memang ramai nak lesen welding dari ESSO, Petronas or whateva la kan..tengok..betape b'nilainye..walaupun..welding ni..kadang2 orag cakap kerja sebelah mate je*xberbaloi...

pape pun..korang try la wat macam..asalkan kerja halal time mude2 ni..nanti dah tua kerepot..anak2 pun rase kite buang tabiat nanti..kan payah..korang nak ke cam2??huhuu...

p/s : doakan yang terbaik selalu untuk aku..trimas:)

2 shining LIPGLOSS:

classchemchum said...

ko xckp kat aku ada blog sal kite:'(

fatian athiea said...

dah ni sape???
xkan la nak kcowh kot