Pages

Wednesday, June 30, 2010

keGHAIRAHAN melanda

Aloha...

SPAIN vs PORTUGAL

memang orang kat lua tu tengah duk cakap2..ape tah lagi bookie2 duk b'sidang taruh dwet p'taruhan..
aku & kawan2 kt fesbook cam biasala..pot pet duk acu2 perisai wat ramalan pasukan mane yg menang..yang paling xleh diterime deria aku..siap ada lagi pakai jersi Spain tapi lam aty PORTUGAL!!wahh!!cayala..lau Portugal menang..kte sorak b'jemaah yup..lau Spain menang..leh cover lagi ngn baju tu.hhehee..gunela care ni lau korang was2 yup!!hek5..

*wahh!!smartnye boyfriends aku..uhuhuh*

okeh..just wait.see & da most..patient..kte tengok ek..Cristiano Ronaldo ke, David Villa paling berkuasa maximum nnti..xsabarnye nyah oii..1st tym aku stay up nak tgk bola..slame ni aku stay up nak teman orang tgk bola je.hahaa..:)


aku : nak SPAIN la..kte jdi enemy yup mlm ni..

Dense : JANGAN!!abg pkai jersi spain, tp ati abg ttap ptgal


p/s : jangan ada yg pecahkan tv sudah lerr..

4 shining LIPGLOSS:

liyanaziz said...

weehuuu... yana pun tengah tunggu ni... wakkakakaka

tima said...

adaa apaa dengan bolaaa . haha

fatian athiea said...

tima : ada percutian k africa ,,haha

liyana : jom tengok2 nnti!!hhehe

Anonymous said...

Nice brief and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you as your information.