Pages

Sunday, June 27, 2010

dia PESAN...

Hye.....


kpale aku dah wink2..lau diketuk ngan tukul pun..cam ada diamond mlambak-lambak da around kpale aku..hehehee..:)
smalam pak cik Dense mnyuarakan rase ketidakpuasan hati & ketidaksukaan beliau pada satu benda ni..

urmmm...nak tau jugak pe??


xyah tau la..


ape??


nak tau???


adesss!!!


ala..lau kte dah dianggap miliknye..msti die xnak kte share pe2 ngn orang lain jgak kan???..tu je la..hal ni dah lme..tpi dye ttbe t'ingat..& wat c dye rase nak discuss uh..aku xkisah sangat..pe xpwas aty..baik settle cpt2..lau dah t'buku lame2..nnti xpasal2 ada bom mletup lak karang.dbushhxx5!!..

yg tetibe aku t'snyum tu..sengeh2 kambeng da..*mlampau noe sengeh..tengah2 duk syok mesej..dye suruh aku tengok bulan..
biasenye..aku la yg mintak dye tengok..tapi semenjak dua menjak ni..habis smue da t'balik da..cam berlaku reflection attitude lak..hek5..
aku dengan semangatnye.*tetibe je..padahal dah ngantuk noe tym ni..buke tingkap lagi nak nengok uh..aishhkkk.xleh blaa!!!^^


" abg nak mase depan kte cerah cam bulan tu.. "

"abg nak hubungan kte macam bulan malam ni.."



permintaan yg wat mood ngantuk aku lari mlayang ke langit !!lagi senyum aku mcm bulan..
hairan aku malam2 yg mghale ke subuh ari..smpat lgi dye tilik bulan tu..*kre hari nak balik ke??hahaha,,Moon Walk

NVM.. insyaAllah..slagi khudrat ni masih ada..akan ku pegang permintaan itu*jiwang plak rase..hehe..Smile


p/s : ni salah satu teknik nak b'romantik yup!!haha..:)Valentine rain hearts

4 shining LIPGLOSS:

syila said...

selalu bce sal korang..sweet..xde pitcha letak kat sidebar ke??
nak tgk2 jgk bakal pngantin alaf bru ni..

thyYunx said...

alaf bru??rmi dah y kawen d alf ni..hehe..
pitcha tu..mls nk show off da,,tenat nnti..rmi b'kenan.hahah:)

Anonymous said...

ajk tgk bulan pun dah romantik..
xperlu lbh2 da...hehee

thyYunx said...

taw xpe..ayt xplu power..cukup cm2 je.ngeh5..