Pages

Monday, June 28, 2010

cubaan yg ANNOYING

I never needed you to be strong
I never needed you for
pointin' out my wrongs
i never needed pain,i never needed strain.
My love for you was strong enough you should've known.
I
never needed you for judgement
I never needed you to question what i spent
I never asked for help, I
take care of myself,
I don't know why you think you
got a hold on me.
And it's a little in the conversations
There isn't anything that you can say.
And my
eyes hurt, hands shiver, so look at me and listen to me because,

I don't want to
Stay another minute
I don't want you
To say a single word
Hush Hush, Hush Hush
There is no other way
I get the final say
Because
I don't want to
Do this any longer
I don't want you
There's nothing left to say
Hush Hush, Hush Hush
I've already spoken
Our love is broken
Baby Hush Hush

owhooOoo..xde unsur jiwang d cni..tu pun aku pinjam ngn Pussycat Dolls..hush hush.huh!!smue orang ada privacy masing2 kan??so, amat xhairan ble semakin hari, semakin ramai stalker duk trompong aku kot fesbook uh..


" ouwhh.its ok..aku ske bangat!! lebih2 lgi ble korang xhabis2 privatekan page korang..baguish..sejuk perut mak korang pregnantkan korang..*maaf bahasa rojak.. "

urmmm...taw x??pejam celik pejam celik dah 19 tahun aku hidup kt dunia ni..Alhamdulillah..satu angka yang menunjukkan aku sudah matang..*matang ke??huhuu..lam pada masa yang sama..itu juge mrupakan satu angka di mne aku hidup untuk memahami isi hati orang..Great Big Hug


memang!!


memang kte xkan khatam mmhami isi hati orang ni..sebab tu aku rase selama mane pun hubungan aku ngn seseorang..itu belum cukup wat aku betol2 paham akan pe yg dia rase..soal rase lidah leh tipu sebenarnye..soal hati????!!tepuk dada tanye tuan empunye body la kot..:)..dan aku amat penat melayan gagak itam yg xserik2 sengaja mnyakitkan aty utk memiliki merpati jantan aku..thanx la..ko tambahkan pahale aku krana b'sabar ngn ko!!

tapi sejauh mane la kan kte leh judge aty orang ni..?? yup, EXACTLY!! kte xleh harapkan seseorang yg kte sayang tu , syg kte cam kte syg dye.*huh!!cam ayt keling je..xleh harapkan orang tu setia cam kte setia kat dye..xleh mintak dye balas sebulat-bulatnye cam yg kte dah give kat dye..sebab tu kasih sayang parents kat anak2 diorang, especially yg ada anak b'tan2 tu..fyuhhh!!cam ne la nak kasi kasih sayang s'adil2nye an??.. tu lam family..if c suami yang b'kahwin cukup2 kuota sampai 4 tu??aduhh!!cam azab je lau xikut sunnah Rasulullah SAW..


so, pada yang kat lua tu..pe salahnye if kte wat sumthing..just stick to da one thing tu jew..xyah nak pening2 kan kepale nak wat hati sendiri bahagie, tpi hati orang len habis merana & jugak sebaliknye..mnyusahkin diri yang amat!!ANNOYING!! & aku amat xpaham ngn dunia kecil aku ni..aku tahu la aku special person*huh!!gedix..comel, genius..aku suke sangat ble ramai admit bahagia d samping aku.but STOP!!stop amek kesempatan d atas k'istimewaan ku ini..biarkan aku jalani kehidupan aku dengan lebih b'makne..nescaye korang yg stop sizen ngn aku pun akan lebih bahagie pas ni..trimas banyak2 atas usaha kamu slame ni yup..Bow Down


ha..tengok..Adam Lambert dah berani mnjadi pnyokong utame aku..hehehe..
aku sayang semua yang nak jadi kawan aku..
& please,, bare in mind!!
aku xsuke b'musuh..sangat-sangat.. amat-amat!!!




p/s :

copy sket ye dikk..,

" ..kasihanilah musuhmu, berbuat baiklah pada orang yang membenci kamu, mintaklah berkat bagi orang yang mengutuk kamu. BERDOALAH untuk orang yang mencaci kamu.. "






.pen off.

3 shining LIPGLOSS:

fiza said...

mmg ssh ble pminat rmi..

liza lee said...

kt dunia mmg slu ada mnusia yg xblh tgk org lain bhgia.

sy follw kmu kut fb.nce blog:)

fatian athiea said...

fiza : haha..ade2 j kmu..

liza : yup!!bese la tu..nak mmiliki j dy taw..bdw,thanx yup