Assalamualaikum wbt..
pelengkap hidup mesti ada yang lebih dan kurangnya..
macam air teh.. kena masukkan gula baru rase manis..
tapi kalau teh cine tu tak payah la gatal2 tangan nak letak gula..
takde effect la karang korang minum..hhehehee..
ni punye hal..
mesti perempuan2 seangkatan aku agak bengang kalau lelaki2 ni susah nak paham..
kite si wanita anggun cakap a,b,c, die si lelaki kacak faham x,y,z..
kite cakap tutup aurat, die faham bogel..
aduh2 pening dengan si lelaki ni..
tapi dorang pening dengan kite jugak kan??
cakap kite ni susah nak faham lah..
meh sini wahai2 pria pujangga..
sang gadis paling sopan nak share2 sikit..*okey gediks..
kite dah nak start ni..
cepat2.. 1 2 3 --> F O K U S 100%
L O A D I N G
bile perempuan cakap :
" awak dah makan ke belum?? "
maksud die :
" awak, jom kite pergi makan.. saye dah lapar tahap ghaban.. "*huhuh..melampau ke aku kan?
bile perempuan cakap :
" cantiknye baju2 & seluar kat kedai ni.."
maksud die :
" awak, belikan saya baju & seluar kat kedai ni.. please2.. "
bile perempuan cakap :
" untuk kebahagiaan awak, saya sanggup berkorban. "
maksud die :
" tak mungkin sye ketepikan perasaan saya semata-mata untuk kebahagiaan orang lain "
bile perempuan cakap :
" Saya rase, antara kite berkawan lebih baik daripada bercinta.. "
maksud die :
" awak bukan pilihan tepat untuk saya, lagipun saya tak suke awak! "*hahahahha..kejam..
bile perempuan cakap :
" saya tak ade masalah kalau awak still contact ngan makwe awak. "
maksud die :
" sye tak setuju langsung awak contact ex awak. kalau camtu.. awak boleh, saya pun boleh!! "
bile perempuan cakap :
" sye boleh balik sendiri, awak tak perlu susah2 hantar sye.. "
maksud die :
" lagi best kalau awak hantar sye, tak lah sye susah2 naik public vehicles..grrr "..
bile perempuan cakap :
" saya ke, ex awak yang cantik?? "
maksud die :
" kalau awak puji ex awak, memang cari nahas la lu!! "
bile perempuan cakap :
" tolong jujur dengan sye.. "
maksud die :
" kalau something tu melukakan hati saye.. tolonglah jangan mengaku dan buat2 lah saya percaye "
bile perempuan cakap :
" sye suka style awak dan best giler keluar dengan awak.. "
maksud die :
" saya dah fall in love dengan awak ni.. tak tahu lagi ke?? "
bile perempuan cakap :
" sye rase, mesti awak pun perlukan mase dan ruang untuk bersame teman2 kan? "
maksud die :
" borink kot asyik keluar dengan awak.. maybe awak patut keluar dengan teman2 jugak kot "
huh!!penat. yang tu je ada dalam kepala otak aku sekarang ni..
maybe ada yang agak melampau.. sebab aku memang cinta hyperbola2 nih..grrrr..
so, gegirl yang bace ni.. tolong buat correction..
yelaa aku bukan expert sangat hal2 dengan lelaki.. tak khatam lagi kot.heheeh..
then satu hal lagi.. pesanan daripada penaja..
kalau lelaki boleh buat, perempuan 1001 lagi boleh buat..
so, jangan main2 sebelah mate je tengok perempuan taw!!!
*sayangx2..aku dedicate kat korang..
wahai lelaki2..
yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan..
kadang2 buah akal aku bukan boleh pakai sangat..hehehehe*hell!!