Pages

Friday, March 9, 2012

duka noda






Assalamualaikum wbt..


tiga hari berturut-turut busy..
hari selasa hari tu pergi meronggeng sekejap & thanks hero for the secret recipe.
dapat menikmati spaghetti meatballs & chocolate indulgence cake with passion.
untuk birthday girl katanya.
padahal dah sebulan lepas.kuikuikui.
bdw, i love chocolate indulgence damn much..
last year dapat tiramisu for my birthday.
untung pulak rasa every year dapat makan cake marvelous selalu.hehehe


hari rabu pulak dari Kuala Terengganu berangkat terus ke Kemaman
because of industrial visit..
actually, aku ada family kat Kemaman..
sumpah lama tak jumpa.last jumpa pun time aku darjah 5..
dorang excited giler nampak aku..
dulu degil sekarang macam nak ayu, sopan je.hahaha.
dorang tak tahu lagi perangai sebenar aku ni.ngeeeeeeeee..


then Khamis kami ke Perwaja Steel Sdn. Bhd..
ingat senang ke nak pergi?
one of company yang buat besi terbesar kat Malaysia.
so, amat beruntung taw..





balik je kampus.
aku mula tak sedap badan.
asyik rasa nak muntah..
awal2 boleh bergerak okey lagi..
tapi lepas aku makan pisang, minum air masak banyak..
tak henti2 muka aku je terpampang kat toilet..
muntah tak henti2. penat tawuukk!
kalaulah dugaan yang Allah beri ni sebagai balasan aku kerana ada yang berduka..
aku terima, redha dan pasrah dengan ketentuannya..
sesungguhnya memang ini yang patut aku dapat kan?


kawan2 datang malam tadi..
tolong picit kepala, picit belakang.
letakkan minyak angin.. aku still boleh ketawa..
mama yang call pun pelik yang aku ni main2 sakit ke, betul..
tengah2 tidur..
perut buat hell...
dari 2.30 pagi sesampai subuh aku berulang-alik ke toilet..
seriously tak tahu kenapa.
sekarang pun sakit lagi..
mama, hero suruh pergi klinik..sebab maybe keracunan makanan..
tapi tak tahu nak mintak tolong siapa hantarkan.. :(
plus apa yang aku makan, kawan2 turut sama makan..
sekarang dalam badan aku macam da kosong!
takde lagi tenaga nak tampung kekuatan..


kalau sakit ini adalah untuk hidup aku yang berkalang noda..
moga Kau hapuskan segala noda2 kecil ke atas diriku.amin..



0 shining LIPGLOSS: