Pages

Friday, September 16, 2011

habis manis sepah dibuang


Assalamualaikum wbt..

pejam celik, pejam celik lebih dua minggu aku tak update blogsiput ni..
ampun banyak2 kat kawan2 yang biasa singgah kat sini..
yang tak biasa, biasa2kan lah.heheh..


raya hari tu..
Syawal pertama seperti Syawal ke-27..
amat bosan. yang datang bertandang ke rumah nenek aku saudara-mara je.
kalau ada yang takde kena-mengena pun, bukan kawan2 aku.
okey. sumpah sedih.


masuk je raya ke-3..aku terus bukak langkah 1000 beraya dengan kawan2 ke rumah kawan2 lain. sangat best cam raya pertama pada zaman kecik2 dulu. sori tak paham kalau ada ayat keling.huhuu.. kali ni lagi best sebab yang beraya ngan aku bertambah daripada 4 orang tahun lepas kepada beberapa orang tahun ni. dari Mesir, Australia, United, Russia.. semua turun beraya bersama..

cukup orang cakap gambar berperanan untuk menggambarkan perasaan..

ayu tak? even perut cam nak pecah asyik makan je..so, pilih2 yang mana nampak boleh dibuat menantu..hehhee

okeh. ni gambar boleh masuk recycle bin. model kampung. kalah hanis zalikha.

nampak tak? nampak tak? korang untung sebab dapat tengok piala FA ni kat newspaper.. tapi kami lagi UNTUNG sebab dapat pegang, sentuh, cium, peluk, buat bantal golek lagi. hahah.okey tipu! ni time gi raya rumah pengurus bola sepak terengganu kot tak silap. yang dalam bulatan tu anak beliau (kawan kitorang). so, jangan culik kami yang tak berkenaan kalau nak piala yang berat lagi mahal ni. kalau nak, cari yang dalam bulatan tu je.hahah

meaningless. jangan buat gosip liar. terribly ni je kot pics aku dengan guy time raya.hahaha

sumpah kelakar aku pose.cam orang tak betol daaa..

semua dah berpunya kecuali aku.ngeee.. jadi promoter sekejap.

this pic memang aku takde. so, tak payah cari harta tersembunyi kat situ. tapi aku letak jugak sebab nak cakap aku sumpah jealous. aku dah balik kampus, diorang ramai2 pergi raya kat MRSM . berkumpul batch PMR'06. ini tidak adil! sedih2:(


LBNL, aku bersyukur sebab masih dapat menikmati kemenangan sebagai orang Islam pada tahun ni. moga lepas ni hidup aku lebih diwarnai dengan 1001 nikmat daripadaNya. insyaAllah..




opps. pasal tajuk? memang takde kena-mengena kan?hahahaha..
korang tertipu.llalalaalala..



5 shining LIPGLOSS:

ewanthology said...

sedang mencari kaitan antara tajuk dgn entry... huhu

F. A said...

alolo...bestnya dy dpt beraya dengan kengkawan....

btw, selamat hari raya sys...

NIA said...

baju raya semua cantikkkk!

miera said...

cunnnn
:)

ღKekunangpelangiღ said...

Comelnya berbaju raya.. ;p