Pages

Thursday, April 14, 2011

tolong famouskan kami


Assalamualaikum wbt..


aku nak kongsi mood exam..
dengan membuat experiment terhadap diri sendiri..
aku dah susun jadual padat2..
every minutes, every days ..aku sediakan column cukup2..
nak study ape. nak rehat biler. nak makan biler..
semangat tak??
tapi semalam dah terkandas sekali.
tapi takpe.
semalam tak masuk plan ..
nasib. fuhh!


kitorang ada last class..
every department dah sunyi..
sebab syllabus dah habis.
bagus kan diorang.
kitorang budak chemical je duk mengamuk kat faculty tu.
topics dah khatam minggu lepas. minggu ni pun ada.
tapi lecturer kitorang rajin2.
tak malas. sebab tu budak chemical pun rajin2.hahha*tipu betol.


then. kawan aku ni takde kerja punya hal.
tengok dia ciptakan something untuk aku.
dia cakap tolong famouskan kitorang kat blog ek?
masalahnya..
blog aku pun tak famous. kejadah nak famouskan diorang pulak.
nak kena sekeh jugak budak2 ni..



tengok ni..
nice rite??
hand made sharifah amira & amalia donkan.
nanti aku story2 about minah2 ni
i have a date with my girlfriends..
see you soon!


1 shining LIPGLOSS:

NIA said...

whoah skg ni memg musim xm ke.goodluck~!