Pages

Friday, March 18, 2011

pegang dan jangan lepas


Assalamualaikum wbt..


soory lama tak update..
sangat2 buzy menghabiskan wang..
dan mama asyik risau because of my condition..
tak sihat. dan kanji untuk dinikmati hampir tak lalu untuk disentuh..


just nak luah sikit je..
kenapa ada manusia yang sering kali cari kesalahan orang lain semata-mata nak tutup keaiban sendiri??
aku penat handle manusia sebegini rupa..
lagi2 yang pilih jalan untuk curang, pasang yang lain..
sengaja2 kumpul kesalahan orang yang pernah dia sayang..
semata-mata untuk orang yang dia baru tanamkan perasaan sayang..
memang jenis tak tahu nak hargai kan??
terpulanglah..


tapi aku harap..
korang2, takde lah yang jenis busuk hati camtu..
jelik, geli untuk aku pandang..
kembalilah ke pangkal jalan..




jangan tinggalkan orang yang kite sayang untuk orang yang kite suka:)

13 shining LIPGLOSS:

Misz Jenny said...

aishh..demam ka?



0o.tu sbb dye 'buduh'.. xtaw nak hargai org yg da ad kat dpan mata..


tp yang pnting, percayalahh..
Jodoh itu ketentuan Allah..


maybe DIA nak kasik yang terbaik untuk kita..who knows..right??


*bab bcakap mmg no 1...hihihi

Lya Colours said...

yang curang tuh? tinggalkan aje dia. tak perlu orang yg x jujur macam tuh

aliza said...

biaselah tuu..dalam dunia nie mmg ada jer org yg camtu

aliza said...

biaselah tuu..dalam dunia nie mmg ada jer org yg camtu

me suya said...

ssh nak jumpa manusia yg ngaku silap sndiri..

Encik Psychopath said...

dear misz molecule,

saya pun byk org mcmtu. cara mengatasinya ialah melakonkan suatu watak manusia yang mana menganggap mereka tidak pernah wujud.

secara ringkasnya buad bodoh. sebab makin dilayan makin terasa bodoh.

ilhani_nurash said...

;)

misz molecule said...

misz : but i think dat u'r most rite dear..

misz molecule said...

lya : i'll think about it then

misz molecule said...

eliza : yela..tpkse gak redho

misz molecule said...

ilhani : senyum dia

misz molecule said...

me : yez dear

misz molecule said...

encik : thanks 4 rmind me about dat