Pages

Thursday, January 20, 2011

Rahsia bentuk payudara wanita

Assalamualaikum wbt...

aku duk fikir dari tadi nak buat tajuk entri ni pasal apa..
sebab serious malu wehh..
kalau boleh tak nak lah lelaki bac..
auww auww auww*gediks..
tapi fikir2 balik..
aku kan dah nak masuk dua puluh..sob sob..
rase macam tua sangat2 je..
so, open minded lah kan??grrrr..


Kajian mengatakan bahawa keperibadian seorang wanita dapat diketahui dari bentuk dan ukuran payudaranya. Bentuk payudara sering kali dikaitkan dengan bentuk buah-buahan.

Dari kategori ini dapat diketahui keperibadian wanita yang sepadan. Ia dapat membantu jejaka mencari sifat-sifat wanita idaman sesuai dengan ukuran payudara mereka. Berikut adalah kategorinya.


1.Payudara Berbentuk Tembikai Susu:

Biasanya wanita dengan bentuk payudara yang besar dan bulat seperti buah melon atau tembikai memiliki keperibadian yang keibuan. Suka jika dikagumi dan bijaksana. Ia gemar makan, suka dimanja dan dikagumi, namun tidak terlalu suka hal-hal berbau seks.

2. Payudara Berbentuk Nanas:

Wanita dengan bentuk payudara bujur menyerupai nanas biasanya pintar. Mereka merupakan wanita yang mengambil berat dan sangat romantis. Wanita ini juga setia, siapa yang dapat memenangi hati mereka,biasanya akan menjalinkan hubungan yang serius.


3. Payudara Berbentuk Limau Bali:

Bentuk Payudara seperti limauk bali mencirikan wanita pemalu. Namun ketika berhadapan dengan pasangannya ia berubah menjadi wanita yang erotis dan mampu memuaskan.


4. Payudara Berbentuk Cherry:

Mereka yang memiliki payudara kecil seperti cherry biasanya berkeperibadian lucu dan Mereka boleh menghibur orang di sekelilingnya dan sangat pintar. Mereka juga akan menjadi pasangan hebat dalam kehidupan seharian. Selain itu mereka juga memiliki daya tarikan yang tinggi terhadap seks.


5. Payudara berbentuk Pear:

Bentuk payudara seperti buah pear mencerminkan peribadi wanitayang penuh cinta. Dia boleh menjadi sangat religius, tapi disisi lain, perempuan tipe ini juga tahu saat yang tepat untuk berselingkuh.


6. Payudara Berbentuk Buah Oren:

Wanita ini kurang gemar menghangatkan suasana di atas ranjang. Walaupun ia mempunyai keyakinan diri dan mengetahui tujuan hidupnya, namun ia hanya sedikit tertarik pada seks. Ia lebih mementingkan perhatian dan sangat mementingkan interaksi dari pasangannya.


7.Payudara berbentuk Limau Nipis:

Wanita ini sesuai dengan lelaki yang suka dengan wanita aktif. Wanita seperti ini sangat menikmati hidup dan dapat menghiburkan diri sendiri. Mereka menginginkan hehidupan yang seimbang
.

26 shining LIPGLOSS:

Lya Colours said...

hoih camne nak tau bentuk sendiri ni??

James Buns said...

aku pergi ke arah cermin.
lihat payudara aku.

agak-agak bentuk buah apa?

-__-

AiDa AzRyN said...

info bagus ni! ;D

aliza said...

x thulah bentuk yg mane 1 nak pilih.haha

mofaizmz said...

errr.. ni kira pengetahuan am la kan..

Nasuha Salleh said...

@,@ buah-buahan la plak
keliru da ne.
hehe
My Recent Post: Lenguh Sana Sini dan Ucapan Raya

Yutaka Mushimura said...

okeh..paham....

:)

hackshitam said...

faka!

Yutaka Mushimura said...

hoo..tetiba aku tgk ko x buat entry untuk sekian lamanya...

;(

Koleksi Tips - Tips Di Sini

misz molecule said...

lya : gua pun tak tahu.hahahah

misz molecule said...

james : kayu balak!!!!

misz molecule said...

aida : tp ad org ckp tak:(

misz molecule said...

aliza : grrr

misz molecule said...

mofaizm : boleh laaaa..

misz molecule said...

nasuha : blur blur

misz molecule said...

nasuha : blur blur

misz molecule said...

yutaka : dye pulak lbih2...

misz molecule said...

hackshitam : lalalalala..

eja said...

xtawu bentuk ape...

THE KUCHALANA said...

bentuk rasberi ada ta?hahahaha

Imran nyambek said...

errr...tak pe en gua kat sini?hehe

hackshitam said...

tembikai?

misz molecule said...

eja : klu taw pun..keep it 4 urself

misz molecule said...

kuchalana : buat sendiri..grrr

misz molecule said...

imran : hahaa..

misz molecule said...

hacks : dh2..ttp critew..