Pages

Tuesday, January 18, 2011

now, im alRIGHT..


Assalamualaikum wbt..


kalau ada yang pinta kau pergi..
ke mana kau akan membawa diri??
kalau ada yang pinta kau jatuh..
ke mana harus kau lemahkan jiwa??
kalau ada lagi yang tanya..
kenapa kau tak mundur2 saja??
kasi pelempang biar dia melutut menyembah Ilahi..


mohon orang yang zalim..
tidak mudah kejami diri ini..
tidak lagi mempergunakan diri ini..
tidak lagi main2 api dengan diri ini..
kau mahu aku bakar kau hidup2 ka??


im done with all things that make my life becomes trouble double triple!!
just aku pinta agar manusia ini move on..
sebab aku dah jawab dengan hati..
yang selalu tanya aku dengan macam2 persoalan..
agar tak lagi hidup bersama orang durjana macam kau..


honestly, aku tak suka buat expectations yang melampau..
because TROUBLE comes from expectations..
aku tak nak sakitkan hati aku, dan kusutkan minda semata-mata nak fikir jalan hidup dengan kau.. so, aku ambil keputusan untuk lari sejauh mana yang mungkin, agar kau tak lagi kejar bayang2 aku dan sampai kau tak mampu lagi bangkit untuk hidup dengan tenang..
cukup aku hargai jalan hidup kau.. dan kau tak perlu tunjukkan caring maring palsu kau kat aku..
aku cukup mengerti dengan segala signal yang kau beri..
and fyi.. im ALRIGHT now bebeh..
aku bahagia dengan life yang Allah ciptakan..
sesungguhnya segala yang baik telah Allah kurniakan kepada aku..
so, peace no war..


manusia memang susah nak mengerti hati sesama manusia kot..
kalau tak boleh hidup dengan seseorang..
baik tak payah pilih untuk hidup dengannya..
itu adalah solution yang terbaik..


2 shining LIPGLOSS:

Yutaka Mushimura said...

no body prefect..cam aku boh dalam entry aku hari ini...

Kenali Pekara Wanita Benci

mr.syazwan said...

try hidup dengan saya sure

F
U
U
U
U
Y
O
O
O

hahah