Pages

Tuesday, December 7, 2010

mari ikut honeymoon PARIS


Salam Maal Hifrah..


u'olls puasa tak hari ni??
sempat bace doa akhir & awal tahun tak semalam??
okeh. malas nak tanya lebih2..
korang pernah come to Paris tak??
gua tahu lu selalu jumpa Paris kan??
korang mampu..tak pe..*erkkk...
tengok Paris Hilton kat magazine boleh lar...hahaha


gua dah start melalut..
ni gara2 blogwalking before post entri..
memang jadi hilang habis ape yang nak cakap..adushhh!

kakak sepupu gua baru kahwin ..
biasalah..dah time2 tu jugak nak honeymoon..
lepas2 ni gua pasti dia tak dapat honeymoon lagi..hahaha
tengah2 salam dengan beliau sebelum berangkat ke Key Ell..

kak : tak jalan jauh ke cuti2 ni?? nanti dah tak dapat tengok Malaysia..

gua : tengok lah dulu..no money no talk.. tunggu orang rumah..*cehh.bajet ada..

kak : hahahaha..macam2..next time akak honeymoon Paris lagi..marilah ikut sekali..

gua : insyaAllah..(sambil senyum)..


dalam hati gua..
" ceyytt..mane ada orang pergi honeymoon ajak orang lain..rosak la plan..nawaitu korang nak ada bunting pelamin pun nanti tak jadi..lebih2 lagi kat Paris tu..dem dem dem!!"


aii ceyhh man..gua memang mengidam gilos nak pergi Paris.. gua agak gua orang pertame dalam big family bakal jejak kota Paris tu.. tengok2 dia ni dapat pergi dulu.. nasib ko lah dapat laki mampu bawak terbang situ terbang sini. dulu dia pernah cakap ..nak honeymoon Paris la.. sah2 la tiru gua. saje bikin gua jeles sekarang.. mak aii..gua nak tengok setenang mane air di kali kat Venice tu..






jangan tanya gua semua name tempat tu. gua tak tahu. ape yang penting.. gua nak tunggu buah tangan dari Paris..hahahahha..

bydaway..ermm..kalau korang dapat twinning kat Malaysia dua tahun, then sambung kat United Kingdom 2 tahun lagi..korang terima tak offer tu??

LBNL, sempena tahun baru Islam kite semua kecapi.. gua rase gua dah maafkan semua kesilapan orang..malah tiap2 malam before tidur gua try maafkan kesilapan orang..even ada yang tikam dari belakang ke, atas ke,bawah ke, ape ke.. sometimes orang lain tak faham situasi kite menghadapi semua tu.. dan kite pun pernah tidak sengajakan diri menyalahkan orang lain..gua tak kisah nak kate gua ape. ape yang gua pasti, gua dah mintak maaf dan lantak lah nak maafkan ke, tak..tu urusan lu dengan Maha Esa.. satu jari lu tunding hina kat gua, sembilan jari kejahatan balik kat lu.. jangan contohi perangai firaun..dan tak perlu bawa bala tentera firaun terjah gua. gua serah semua urusan dengan Allah saja..nampak sangat bias2 firaunnya ada dekat orang camni..

*gua memang suka letak lagu tak berkenaan..hahahaah


p/s : gua tak takut hadapi kenyataan kerana itu realiti yang hakiki dan bukan fantasi..




8 shining LIPGLOSS:

Amir Syahir said...

puasa.nak berbuka dgn paris dan parisha..leh gtu? hehe

acik mimi said...

salam...link dh terpasang ...harap cek agar tak belaku kesilapan.... terima kasih...

acik mimi said...

salam...link dh terpasang ...harap cek agar tak belaku kesilapan.... terima kasih...

Liquid said...

hee kalo incek liquid, poie la. bile lagi nk tgk negara org an an an hee

Mya Amyra said...

waaaa.pariss

fatian athiea said...

hiro : ko bkak lah channel pe2..y ada dorang..ajk bkak pose sme2 larrr

fatian athiea said...

acik : :)

fatian athiea said...

cik : zimbabwe...