Pages

Friday, November 26, 2010

terangsang habis!


Halioo..

kempunan dengan roti canai.
rase nak kahwin dengan mamak roti canai je.
senang. tiap2 hari boleh melahap roti canai.
roti canai memang banyak versi..
kosong, telor, sardin, ayam, daging..whatever la..


aku tahu..
sekarang musim cuti sekolah..
dan memang ramai pasangan2 bahagia melangsungkan wedding dorang time ni..
fikir aku. mungkin saudare mare ramai berkumpul mase ni kot..
tak lupe juge pada pasangan2 yang nak bercerai berai tu.
Allah tak suka! so, jangan buat. biar derite. asal tak bercerai.hahahaah*gurau2 manje..


gua tak suka kucing!
satu pengakuan buat penggemar kucing benci kan? kan? kan?
ada aku kisah?hehehe..
aku bukan tak suka sampai sanggup bunuh kucing ..
buang kucing dari tingkat 24 kondo ke bawah..
pijak2 sampai keluar mate kucing..
eeee!! mama tak ajar anak dia jadi pembunuh.grrrrr..


tapi tadi duk makan roti canai kedai mamak..
tengoklah mamak hensem ni tebar roti..
tu baru tebar roti aku dah terpikat..
belum makan roti canai yang dia tebar lagi.* okey tipu..
bapak terangsang aku tengok bulu2 tangan dia.
panjang. nak kate macam bulu orang utan pun boleh..
bukan dia aku cakap orang utan okeh?
terus aku lagi terpikat nak keluar restoran tu..

roti canai Pictures, Images and Photos
*lebih kurang camni lah kot rupanya. not my taste :p

habis makan, nak keluar..
nampak kucing dua ekor yang tak tahu malu dengan manusia..
bercumbuan.. malu dowh!!
aku malu. siyez malu!
diorang duk bergesel-gesel..
jilat2 t*t*k pulak tu..
dah la siang2 hari..
tak fikir orang sekeliling langsung..
tahulah sekarang musim binatang mengawan..


p/s : aku tengok bulan kat luar mengambang..
memang patutlah rase terangsang tu eyk???


8 shining LIPGLOSS:

Syafiq Rosli said...

hohoho..nak kawen ngan mamak ye..ala skang ni da ade da yang segera..hehe

hackshitam said...

aikk..
ape kaitan denga bulan?
kalau goku,
betolar,,
goku jadi gorila..haha

Yutaka Mushimura said...

hheheheh..terangsang tgk kcunig mengawan...

aigooo....:0

iamnerves said...

haha....tak senonoh betul kucing2 tu kankan...
kalau bulan puase...mesti da batal puase dorg..
ishkk-_-''

athiea said...

syafiq : cpat la..ktne leh dptkan?haahah

athiea said...

hacks : bukan ke org mngawan time bulan mngambang????

athiea said...

yutaka : mcm la ko xprnah rse.grrrr

athiea said...

iamnerves : gua stuju sme lu kot.hahahaha