Pages

Wednesday, November 17, 2010

SALAM AIDILADHA:)



Salam..

gua nak buat ucapan pendek je..
tadi gua terdengar sayu2 takbir bergema..
rasa nak bergelinang air mata pun ada..
tak gua rasa sebegini sewaktu aidilfitri hari tu..
sementalah..
kena bangun awal2..
kan kite nak sambut raya korban..
Alhamdulillah..
inilah masanya kita nak mengeratkan silaturrahim sesama umat Islam..
jom sembahyang sunat Aidiladha ramai2 yep..
banyak makrifatnya..



Selamat Hari Raya EidulAdha
buat semua umat Islam kat Malaysia..
dan di mana jua..
Berkorbanlah kita ke arah kebaikan yeah..
berkorbanlah demi umat Islam, saudara-mara kite, nafsu kuasaan syaitan..
yang penting pandai2 lah kita bawa diri..
moga AidilAdha kali ini membawa 1001 keberkatan kepada kita semua:)


2 shining LIPGLOSS: