Pages

Sunday, October 10, 2010

selamat berkahwin, beranak pinak Dr.Sheikh Muszaphar Shukor..


Salam...

entah aku orang ke berapa la kan??
plus penting ke aku???
hahahaa...
aku tak pedulik..
aku sure sangat2..
ramai yang duk beratur panjang nak ucap..
ramai yang tidur awal..
nak cantik2, encem2 tengok ex aku ni kahwin
10 haribulan 10 dua ribu 10...


ala..
ex je pon...*perasatantantun..
hehehe..
di kesempatan ni..
aku nak ucapakan

SELAMAT PENGANTIN BARU

special dedicate untuk senior aku..
iaitu..
Dr. Sheikh Muszaphar Shukor dengan bakal isterinya, Dr. Harlina..




mesti korang tertanya-tanya..
kenapa senior??
aku ni junior Dr. Sheikh untuk ke angkasa ke??
aku ni angkasawan jugak ke?


aik??

aiK??

aik??


tadi cakap ex..ni kan senior pulak..
heheee..Dr.Sheikh Muszaphar kan kelahiran MRSM..
so, nak tumpang femes jagak lah aku ni..
nak kate bijak cam Dr. Muszaphar tu..
boleh jugak kot..hek3..




yang penting..
dia baca ke entri aku ni..??
kuang kuang kuang!!
pe2 pun..nanti aku hantarkan surat layang kat dia..heheeee




bdw, semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat.

0 shining LIPGLOSS: