Pages

Monday, October 18, 2010

every minutes are "study".


Salam...



haaa..mari dekat mari dekat...
pasti seluruh pelajar pintar universitas kat Malaysia ni..
duk sibuk2 buat preparation nak final kan???
tu pun bagi orang yang sedar bahawasanya final dah nak dekat la...
tapi tak hairan jugak dengan orang yang tak sibuk tu...
kot2 la dah buat preparation awal2..
so, time study week or nak dekat2 final ni..
tak perlu tunggang terbalikkan hormon masing2 sebab terlalu pressure dengan hidup..
sampaikan ada yang tak hingat masa mana paling sesuai nak beraktiviti, study, tidur & blah blah blah..


aku pulak??
aku pun tak tahu nak kategorikan diri sendiri sebagai apa..
as long as aku hanya mengaku bahawa..
aku adalah EXAM-ORIENTED STUDENT..
kenapa???
alahh....aku percaya sangat2 bahawasanya..
most students and maybe tak de orang yang nak study pe yang diorang tak belajar..
tak kan la budak banking nak study subjek engineering???
tak kan la budak marine, nak study subjek budak chemistry???
hahaha..kecowh kot..rileks sudah...



tak de pe2 yang menarik sangat pun ngan entri ketika ni..
ada budak bising sangat2 nak jadual exam aku..
aku ni dah la jenis malas jugak nak online..
tengok mood la jugak kot..

so, nak tak nak..
aku editcopypasteprntscrn.. smua teknologi dunia yang canggih manggis la aku guna..
semata-mata nak penuhi impian dia..
dan pada sape2 la rasa boleh wat rujukan..
kot2 la ramai jugak orang seperti aku yang malas nak tengok jadual exam kut internet kan??hahahaha...yang caring lebih2 kat aku even tak kenal ke...
aku santapkan korang dengan jadual ni....


course : Chemical Engineering ( EH110)



yang tak de kaitan cari sendiri la yup..hehehe




p/s : semata-mata untuk kamu............:)

2 shining LIPGLOSS:

Solihin Zubir said...

gud luck 4 ur final exam ok! :D

fatian athiea said...

trimas der...
doakan gua