Pages

Wednesday, September 15, 2010

tidak tertanggung

salam..
ini entry sepantas kilat..
sepanjan beraye..
aku tidak lagi update entry aku..
sehinggalah tibanya hari ini..


yup!!
tak de maknenye aku beraya sakan..

1 Syawal

raya seperti biasa...tetapi sumpah tahun ni tak seGRAND tahun2 lepas..
pe ke hell ek??

2 Syawal

buzy bidy wat bunga telur..
serius penat kot..
imagine la..
700 lebih..aku sorang je yang buat..
mahu tak sakit pinggang kerengga aku nih..

3 Syawal

hidup sebagai pengapit..
saling tak tumpah seperti pengantin..
malah..sebaran pengantin pun..
aku turut merasa.haha..lawak..
dense cakap..tak lame lagi..aku pulak yang jadi pengantinnya..

4 Syawal

Beraya sakan setelah 3 hari duk terperap kat rumah je..
beraya ngan dense, mah, elin &wa..
1st time beraya ngan dense setelah 4 tahun bersama..muahahaha...

5 Syawal

duk rumah..just study jep.okeh.ini kira simpang dah..sebab plan aku 1st raye dah study,,

6 syawal..

merajuk ngan dense sebab tak amek aku beraya rumah dye..

okeh


selamat hari raya

0 shining LIPGLOSS: