Pages

Friday, September 10, 2010

aku mampu bersemangat seperti orang lain!!

Salam..


yeah!!!
Syawal sudah menjelma..


check list..jom2..


baju raya : siap dipakai..tip top!

make up : tak perlu..sebab nak pergi sembahyang raye ni..lagipun..tak de make up lagi okey:)

kasut : dah lap2 kasi lagi kilat..

baju2 lain : semua cukup untuk berbulan raye di kampung..

handphone : yeah! dah caj penuh2..tok sah nak risau lagi..

lap top : lupekan la dulu..yang penting broadband.hahaah..

aku rase..smua dah cukup kot..
jom2..kite moh beraya..

dan ..

seperti entry yang lepas (pejamcelik)
aku tidak begitu bersemangat untuk beraya..
tetapi aku cuba hirup balik mood raye aku.
hooray!!

aku sediakan kuih raye untuk korang.
nah!!!!!




ni versi tacink sikit la aku kasi..


haaaa..perasan tak??
semua siti kan??
bukan bermakne aku minat siti okey??
saje2 nak m' komersialkan lagi siti ni.hahaha









hehehehee...aku jealous la tengok orang lain spirit hiperbola sangat ni..
aku nak jugak..ngeee:)
have a blast day on this eidulfitry..

0 shining LIPGLOSS: