Pages

Thursday, September 2, 2010

jadilah orang berkualiti untuk berpasangan

salam...

haaaa.mai hang duk pang pung sini..kamek nak habak kat ampa semua..*uiksss.campur haduk sekali bahasa aku..
dalam menghias rohani dan jasmani di bulan Ramadhan yang penuh barakah ni..
cikgu nak bagi tips sket..
ne tahu..kot2 leh pakai untuk masa depan anak2 murid semua..ngeeee...
before that..nak risik2 cik2 adik, abang dulu..

adakah anda sudah berpunya?????

huhuh..jika jawapannya TIDAK..aku juga tidak..ngeee.




tidak mungkin..bhahahah*apekah??



mari dekat, mari dekat..*apelah duk melalut je kerja aku ni...
sinilah..aku nak korang check-list nak cari pasangan ..hek5..
yela..duk diam2, sopan2..tak de jugak yang berkenan..
duk bising, mencapap situ sini..tak de jugak yang jeling2..
so, lets move it..hahaha

The Wedding !!!!!! Pictures, Images and Photos

1) SHOPPING mall..~

mesti hormon korang increase decrease time b'shopping kan? proses hydrogenation pun tak menentu da..tetapi, bak kate pepatah la.. sambil menyelam minum air..kepala kite dah ada skru kot..leh pandang kiri kanan..ape salahnya..duk toleh2 sikit..kot2 terjumpa lelaki & perempuan idaman tu.huhuhuh..jangan lupa cari yang SINGLE ok! jangan cari gf/bf orang. tak elok musnahkan hubungan orang.pastu wat muke tak bersalah.. padahal kat dahi tu dah tertulis. " GATAL!"..lebih menakutkan lagi..jangan terPICK suami/ bini orang.ekekekei..


2) Perpustakaan..~

uikksss..jangan salah paham..jangan la korang pergi situ semate-mate nak cari pasangan..hohoho..tak molek sangat2..salah nawaitu saumarhodden tu! huh! Pastikan main purpose korang nak pinjam buku ke, ulangkaji ke..tetapi si dia juga begitu..dan alangkah bagus jika si dia pun ulat buku..i mean..suke bahagikan mase study& dating..tapi jangan la selalu taw!!!


3) Internet..~

Actually aku tak galakkan sangat la..dunia alam maya..tak boleh nak percaya sangat..tapi dengan adanya facebook, maybe mudah sikit kot nak menjejak cinta..Ada jugak kan cinta membawa ke jinjang pelamin even kenal melalui laman sosial.. Selidik dulu latar belakang yang korang nak tackle tu yup. kte mesti nak yang terbaik untuk diri kite, anak-anak kite & mase depan umah tangge.hjek5..*fikir bukan main jauh aku nih!!


4) Kenduri..~

Wah..macam2 orang, macam2 ragam maa..sambil2 makan, boleh jugak cuci mate sikit..tak salah..nak mencari siapakah gerangan yang agak2 masih solo cam aku..opppsss!!. Lagi bagus kalau leh datang bersama dengan keluarga..boleh suruh mak carikan..dan pergi risik terus.muahahaha..



p/s : kalau semua korang rase leh pakai..go on okeh??!!hek5..
upppss..



fyi., aku tak gunekan langsung care ini untuk tackle boy aku tuh..dye yang tackle dulu..so, tanye dye la.hahaha

0 shining LIPGLOSS: