Pages

Wednesday, June 9, 2010

SENGAL dea.aku je taw..

Elow tgahari,,,=)

ogeyh..ini entry xde halnye nk kutuk ko, korang & korang2..!!whakakaa.;) *cam aku ni kuat sgt ktuk org*..tp cam tu lah..
mmg khidupan bloggers ni ske m'TAG & d'TAG ek?? *snyum kmbeng*..
ni tugasan dpd tima, salha & muniey..ngeeee (kmbang la lau dorg bce)..trimas la utk korg b'tige yup sbb snggup susahkan dri m'tag aku..heheehee..


1. adakah anda rase anda hot.??
NERAKA lgi hot utk aku kot..aishkk

2. bila kali terakhir sy makan pizza ?

bru2 ni..ngn Mah, Elink, McNab, McCek..
( 'bff' aku ajk mkn lak 10ari die cti ni..hahah )

3. lagu terakhir yang sy dengar..
Pyramid [ Charice ]

4. Ape yg anda wat slaen menyelesaikn tag ni?
layan lagu lam List ni..

5. slaen nme sndri, anda dipnggil nme ap?

atin
kak long~
tyunx
thiya

6. tag 8 org..
atiza
ainB
aimi
aizuki
faris
nor-z
sha
aqidah

7. Siapakah org no 1 kpd anda.
my LESBIAN <mama>..haaha

8. Ktakn ssuatu mengenai org no 5.
mnunggu kmu blnjew sye pizza esok.okeh?!heheh

9. no 3 ad hbungan ngn spe?
Ezzwan Mardzi (tol k spelling ni?)..ngeh5,,

10. bgaimne pula ngn no 4.
im da amazing one of his fwenx ktenye..

11. Pesanan buat org no 6
hup dpt edit ur blog sndiri pas ni yup.:)..g.lux!

12. Kta2 cinta utk org no 2.
true luv will come if we r always in patient to find it!

13. Adkah no 7 & 8 mempunyai persmaan?
smua terror lam stdy la~

14. Berikan 5 yg anda tau ttg org yg men-tag anda.
* both of them kecik molek
* pot pet pot pet..hehee
* friendly..luv them<3
* lmbut d luar, gnas d dlm..hahahaa
*tngl kt Besut!!


15. persmaan antra kmbing ngn lembu
muke, ada 4 kki..smua leh wat sembelih & makan..hehehee

16. perasaan anda wat tag ni.
b'syukur coz kwn2 still egt kt kte..sbb tu dy tag ak!!thnx beb.<3

4 shining LIPGLOSS:

Anonymous said...

tag2!
hehehe..

fatian athiea said...

kmu ske tag2 yew??
nnti sy tag anda ple..keh5,,

atiza-irmeahs ransom said...

aku da buat...uh oh.

fatian athiea said...

wat la lgi & lgi..hahaha