Pages

Monday, June 7, 2010

nak JUGAK!!

...السلام عليكم

before duk busy online semalam..aku ngadap la televisyen..
lyn MENTOR 4..ala..yg dtayangkan kt TV3 uh..hahaa..nk lyn ulangan AF8 pun..Astro xde kt umah ni..~ ouwwhh..!!my parents do not like giving too much entertainments to their children~..[ ceyyytt!!cam poyo jew ]..wteva la yup..mreka ada alasan brnas t'sndri..ahhahaa..

afta dat..ngn aku y xmandi lgi ni..t'lekat la dpn TV tu duk sambung tgk TV1.. ada rncangan talkshow skarang ni..yg aku t'tariknye sbb isu PALESTIN~save GAZA .. y aku prasan kt ctu sumone y xhenti2 pot pet(yg b'otak)..spe lgi lau bukan wartawan Astro Awani, Ashwad Ismail duk b'sungguh2 mncritakan pngalamannya swaktu dtahan ngn tentera Israel uh..amt kejam..bkn dia sorg je y b'kongsi pngalaman.. malah kesemua 12 wira negara ada bsame mluahkan rse mnis, masin, masam, pahitnye tnggal dgn tntera2 kejam a.k.a terrorist itu..huh!.

snyap la ko Eminem ngn SOLDIER tuh!!dushx5!!
aku dah tanam NOT AFRAID daa!!

save gaza Pictures, Images and Photos

habis lap top, memory card, sim card, kamera mahal dorg dirampas..agk2 la terrorist weh!!dah a ko b'tndak mcm binatang.xb'prikmnusiaan.
Let we settle our mision 1st!!Ko nk bnuh pun ktorg xksah la der..
mti pun..insyaAllah mti syahid..mati lam iman..
korang terrorist2 nih mti lam pe??mti lam kafir!!kejam bhai!!
ktorg nak tolong saudare-mare ktorang pun salah ke??
salah ke wira2 kami nak pgi anta makanan, pakaian, sgale bgai kt org2 Palestin tu?? ke korang jeles saudare2 korang xb'satu cam ktorg?? aishhkkk!!!xphm aku ngn mnusia rejim Zionis ni..
suke buang mse, wat prkre sia2..
Allah murka la weh..Allah bnci org y wat prkare sia2 ni.. ke korang pcye y Tuhan korg ske???huhuuhu..~ emo lak aku rse..

okeh2..
back to the title..clap mukadimah la tdi.haahha..
cam Ustaz Wan Ismail la pulak mukadimah pnjg2...
urm..aku tgk la newspper online ari ni..
ni la y t'pmpang kt main page METRO hari ni..

pe yg aku nk share ng korang adlh pasaan aku ni.. aku repeat!!! PERASAAN aku!!!!!! Aku rse nak join je dorg pgi ato bntuan kmnusiaan tu kt Palestin.. pe salahnye ada nawaitu camtu kn?? & siezly aku xpnah take srius isu global ni.. tp kli ni..aku mmg dh rse high level sgt da ksriusan aku..yla..kte kna la up to date kan??kan?kan?? angguk la!!!sokong aku skali skale..;)

urm..nak jgak b'bakti pada bgse, agama, & negara..bkn nk kjar nme..tpi yg pnting k'inginan, k'ikhlasan kte nak tolong dorang2 y ssh kt sne..
so, kte yg snang, y msih mrh rzki ni..b'syukur la dgn pe yg ada dpn mate..
jgn nk tau mrungut je..kan ada kna mkn plempang karang..wakakaka..ok2..sorry..bahasa xleh dtrime..ngeeee..

LBNL..aku d cni..nak seru la korg kt lua sne ni..mari lah kte sme2 mnadah tangan..
b'doa agr kkejaman zionis ni b'hnti..diharap agar makhamah antarabangsa xtnduk sgt dgn Israel ni..b'sikap adil la Yang Arif yup!!

p/s : xdpt tlg sgt..,skurang2nye b'doa..insyaAllah..rmi2 pakat doa..lau dtambah (+), tolak (-), bahagi (/), ddarab(x)..dah smpai seru tu..adalah ptnjuk dpd Allah tu..

Lastly from me..
Let show our cares to the world of ISLAM!!Allahuakbar!!

Save Gaza Pictures, Images and Photos

.aku& dunia.

2 shining LIPGLOSS:

Anonymous said...

anda amat b'smangat..
salute!!
tabik spring laa!!

fatian athiea said...

hehe..
thanx..
xckp lgi ni nk bnding ng wira2 kte..