Pages

Friday, June 11, 2010

Alhamdulillah..KESENGSARAAN brlalu..

Salam bloggers...

korang taw xble rsult budak2 UiTM keluar???
ouwwhh..smstinya kmu yg bkn kturunan UiTM tdk taw kot ttg itu..
dan aku pun amat luruh jntung ble duk tkan emel portal kmi..
Adehhh!!!npe asyik PAGE CANNOT BE DISPLAYED??!!!!
haAAaaa..mmg mnympah sgt2 da kot..
& mmg aku ltk kesabaran ini stinggi-tinggi paras hidung aku..aiyo0ooo0!!!

Spatutnya result leh da taw pda 10hb..smalam la after meeting Senat lam
12p.m..Tpi akibat kghairahan & krakusan*jgn fkir blues clues* dak2 UiTM..
mmg portal ni dah mngalami BIG JAM kot..stressed out Pictures, Images and Photos..adushhh!!da bpe kli aku try..
tp xleh gak..



Last..kwn aku, c TmaSquarrel ni pesanla..esok2 je la cek..
Sorg lgi kwn aku, Ateh yg tgh shortCourse ACC110, UiTM Shah Alam xclap tnya aku
sal rsult ni la..maunye xtkluar jntung aty aku bfore tdo ni..
dye pun xcek lgi kot..aku pun wat rlex je la..ltk harapan cek ari ni..

DAN


DAN


DAN


aku bke portal UiTM lam kul 10a.m lbh td..huwarrgggHhhh!!asal xleh bkk jgk??
aku pun t'ingt la Ateh ckp sal Mini Transcript yg ad kt portal tu..
tkan pnye tkan...tkan!!...tkan!!tkan!!!
BANGGGGG!!!!!!!!!!!!!!
t'pmpang rsult aku..
Alhamdulillah..xde kna repeat..smua LULUS!!flying with colours..



fyyuhhh...actually, aku mmg confident & ready utk repeat CSC123 & CHE175..(okeh aku tpu!)
Physics Pictures, Images and Photos
Urmm..ni sbjek Computer Programming % Engineering Physics la..
sbb tym aku nk exm ni..mmg bykla prob cintan aku




p/s : lrilah dpd mngejar cinta ngn blaenan jntina s'baiknya2....krna itu akn mnurunkn Endorphins anda kot (maaf, aku xsure bhn kmia pe)..& watkan ktajaman akal fikiran korang jgk mnurun..*cam sengal jew*kekalkanlah CINTA anda hny kpd Allah SWT..


Kuasa Allah tntukan sgalenya..
Usaha lbih, dptla lbih..tp xde mknenya aku nk b'megah ngn rsult xsberapa ni..
cme aku pnjatkan stinggi-tinggi ksyukuran pd Yang Maha Esa ats rzeki ni..

Then, aku try la bke 1x lgi sbb xpwas aty akibat trdapat prkataan..

Keputusan : TIDAK TAMAT*apekah?*


adakah??

adakah??


Adakah rsult aku bakal UP lgi??*tiada unsur tamak yup!!*..heheeehee..:).
xksahla..jgn trn sdah..sbb yg skrg pun aku dah b'syukur sgt2..
nnti aku tnjuk la lau dpt bke PORTAL UiTM tu ngn senang..uhhuhuu..



.pen oFF.

P/S : doakan aku dpt skor yg t'baik lgi SEM dpn..trimas~

6 shining LIPGLOSS:

tima said...

huhu . congret xde repeat . haha .

atiza shaemri said...

tdk tamat tu mknenya mu blom abis kursus lagila..kanke diploma 3 taun..uhuhu

✿chenuraimi✿ said...

haha ngamok nmpak ;p

thyYunx said...

tma : thanx..hehe..

atie : lor..egtkn nk tmbah lgi..hahah

aimi : holaaa.pyoh nk mmpus nk bke..tp syukur da skrg..:)

bLaCk eye GIrl said...

tahniah ek....usaha lagi untuk next sem...semoga success selalu

thyYunx said...

trimas..:)
kte2mu ttp ku knang..ehehe