Pages

Saturday, May 29, 2010

PEREMPUAN.WANITA.GIRL.WOMAN

salam.....(^_+)..

aku adalh wnita biasa..
aku pn ada pasaan mcm kowg jgk..
xmo cdey2, dndam ng org len ke, fighting or wtsoeva la..
& lau leh..
ak nk bahagie, eppy je all tmes..bleh x???
tp Allah Maha Adil kn??
Dia bgi kte ujian ble tllu sdap mnikmti kIndahan dniawi..
YESS!!y skadar lakonan pntas smte-mte..
agr kte sntiasa ingat akn HADIAH y kte bakal dpt di akhirat nnti..

aku amt penat lau nk lyn negative mood ni..
ni hal la aku b'blog time2 cmni neyh,,

smile Pictures, Images and Photos

p/s :aku pny blog.aku pny ske la kn??uhhuhu,,

.::Aku & KESABARAN::.

smnjak ,2mnjak ni..mmg rmi sgt syg kt aku..
yla..dowg ske uji ksabaran aku kot..
tp aku prcye pd yang Esa..Dia lbh mngtahui..
aku lbh ske mnenangkan jiwa y serabut ni dgn bce Al-Quran..
mge aku lbh tenang hadapi smue ni..

.::Aku & KEIMANAN::.

ble kte wat smthing..lbih2 lgi y worse..gerenti org dh ley agk kot tahap k'imann kte..
sbb tu..aku rse lbh selesa mntak dgn Allah spye slalu dttpkan iman..
even smtym tu..ada je setan duk hsut ak dr blakang , depan, kiri, kanan..
dosaku amt mggunung Ya Allah, Ya Rabbi..
malah lbh tngi dpd itu..
bantulah aku Ya Allah..
ssguhnye aku hmbaMu y lmah..

.::Aku & KECANTIKKAN::.

bgi aku kcntikkan luarn amat pnting..
yla..1st sight wat owg tfsir mcm2 kt kte kan??
but..please take note..
Don't JUDGE A BOOK by its COVER..
Beautiful Pictures, Images and Photos

aku slu try varnishkan aty aku ng pluntur2 Al-Mathurat
msti kowg pnah dgr kan??kcantikkan luaran t'hsil drpd kcantikkan dalaman ssorg..
if aty kte brsih dpd kHitaman, kGLAPAN..
nur kImanan msti shining2 kt muke kte ni kn??
kowg xpcye???
ikhlaskan la aty wat ssuatu y baek..krn Allah..

.:: Aku & kIKHLASAN::.

bJute-jute kli ak ikhlaskan dri wat or invlve lam ssuatu..
tp stil ad y ske m'p'soalkn kIkhlasan..
helloooo!!u ni nujum pak belalang ke nk psoalkan hal tu beb???
Ikhlas ni smthing y t'amt abstract..
so..ng mte kcil 1x pun kte psti xmmpu nk judge hal ni..
so..trime la aku s'adanye..
ble aku cyg sgt2 kamu..
ble ak bkorban utk kamu..
ble ak tlg kamu..
ble ak mncri kmu..
ble kamu dsmping aku..
kIkhlasan dpd kowg pun amt2 ak harapkn..
yla..bwu fair & square kan??hehehee..=)


hurrmmm...aku wse cam entry aku kli ni mlalut je..
bkn pe..
aku tgh t'prob ni..hhaahaha,,
aku repeat aw..
terPROB!!
so..aku cam mls nk amek ksa sgt..

DUNIAWI...

Change the World. Pictures, Images and Photos


.atin_peace.

0 shining LIPGLOSS: