Pages

Tuesday, July 16, 2013

Cinta aku MAHAL

Assalamualaikum wbt..



disukai kaum berlainan jenis bukan pilihan..
malah aku makin gerun, takut dengan dugaan itu..
ya. aku shortlist kan ia sebagai dugaan..
sebab aku rasa Tuhan mahu aku KUAT..
kuat membina tubuh teguh untukNya.


mungkin aku tak secantik model.
tak seglamour retis..
memang bukan itu aku kejar..
cukup menghambakan diri padaNya..


kalau diberi peluang..
ingin aku turnback 360 degree..
biar aku baiki mana kurangnya diri
biar aku baiki hidup aku dahulu..


biar mereka tahu.
CINTA aku MAHAL..
MAHAL untuk dikejar.
MAHAL untuk diraih..


biar yang dapat rasa bertuah..
biar yang memiliki rasa bersyukur..
biar yang berusaha rasa berbaloi..
maka kau patut rasa semua itu .



ya KAU



6 shining LIPGLOSS:

ewanthology said...

jadikan diri sendiri ekslusif... bukan untuk dijamah umum setiap masa.

~~DucKneSs~~ said...

i hear u sis..hope to do the same too..kalaulah boleh undur masa..hurm..still i have to change, make it really expensive..

Yutaka Mushimura said...

dah..dah...hali laya kene kasi hapi hapi lor...

selamat hari laya sister..mau kasi pantun mualap laya sama u all:P

Ikan selindit di atas peti,
Peti ikan wa letak tepi peligi,
Ikan lain semua ketepi,
Laya ini kali kene banyak hapi.

Peti tadi wa angkat lali,
Angkat lagi sampai tepi guni,
Amoi cina pun hali - hali hapi,
Laya hapi semua pun banyak senang ati.

heheh...:)

Unknown said...

Ermmm...
Terkadang yang mahal itu di buang-buang..

Unknown said...

Ermmm...
Terkadang yang mahal itu dibuang-buang..

Yutaka Mushimura said...

tu dia....berpantun bermadah bagai..

sodih pokcik mondongarnya.

tapi percayalah, Allah sebenarnya sedang menguji kamu kerana DIA sangat menyayangi lebih dari yang kamu ketahui.

hheeh....mesti ada hikmahnya. cool beb.