Pages

Monday, November 29, 2010

kelentong 2 ALAM.. kantoi maaa..


Salam..


dunia seni bukan jiwa gua..
jiwa gua jiwa alam..ahahahha..
naik turun dunia seni pun gua haram jadah
nak amik tahu..
kadang 24 jam ngadap televisyen..
motif nak layan macam2 movie plus music plus iklan lelebih yang melambak..
last2 takde ilmu industri seni pun gua dapat..


ape gua kisah???
memang itu bukan bidang gua..
gua support mane betol, mane salah gua tuihh2 ludah..*cam sopanlah sangat jer..
heheehhehehee..
ini kisah gua pasal tadi..


gua layan GALAKSI kat tv9 ..
kisah sedih pasal Dr.Rozmey..
gua ingat most of da bloggers kat Malaysia ni duk cerite hebat pasal 2 Alam..
gua pun pasang spirit la nak tengok 2 Alam ..sejahil-jahil gua..
suka layan korea & omputeh..
gua tengok jugak crite Malaysia ni..
gua pun dah tanam nawaitu nak fly ke Golden Screen Cinema
jumpa filem Dr.Rozmey ni..
tengok-tengok .. mak aiihhh..
nasib dah kantoi awal2 before gua fly..
kalau tak, habis duit futlus gua..


setiap panggung bukan punggung yea..
catat statistik yang memberangsangkan..
bile inilah filem melayu yang paling tidak mendapat sambutan..
gembar-gembur tentang 40 juta pengunjung layan filem ni..
palsu belaka.. ceyhh. cilakakkk..
gua baru nak tabik spring kat Dr.Rozmey sebab first time produce filem..
dah boleh pecah panggung..


tapi sekarang.. macam gua cakap tadi la..
nasib kantoi dulu before gua tengok..
kalau tak.. dalam2 cinema tu jugak gua duk sumpah seranah..hahahahah*gelak kejam..
yelarr.. bukan senang gua nak panjat dinding panggung ni..
mahu berbatu-batu baru sampai..
kalau tak puas nafsu. memang makan sumpah la filem tu..


rate2 yang pergi tengok filem tu pun.
hanya kasi respon..

" ok .. "

tak macam filem2 lain..

" best!! "..

"rase macam nak tengok 3, 10 kali lagi "..

" serious shitt!! rasa cam seronok nak mampuih filem ni!! "..


nasib Dr.Rozmey dan pelakon2 filem ni la yep..
kite try tengok 2,3 minggu lagi..
kot2 lah boleh bertahan sampai sebulan..
kalau tak, masuk karung hitam..
bungkus. masuk lobang cacing..


p/s : semua orang hanya insan biasa2 saje:]


25 shining LIPGLOSS:

Hishyamuddin said...

hahahaa...dr.rozemi.
dgr name pun da klakar..
oppsss...

Hishyamuddin said...

hahahaa...dr.rozemi.
dgr name pun da klakar..
oppsss...

JRY The Boonto said...

gua punya pandangan skeptikal yg filem melayu punya peratus yg amat rendah mencapai sasaran berpuluh2 juta. hahaha...

fatian athiea said...

hishyamuddin : biarkan dye, dgn namanye:)

fatian athiea said...

JRY : Lu pnye pandangan skeptikal mmg mnjadi. tunggu gua produce filem dlu la kot..

Solihin Zubir said...

dr rozmey yg kantoi..
sgt desperate smpai terpaksa guna strategi menipu.. adeyh...

Syafiq Rosli said...

hehe..da xde nasib kn..nak buat cm ne..promotion je gempak skit..hehe

fatian athiea said...

solihin : tu la pasal.. klau gua.. kuar msia cri ktenangan.xpun mogok dlm rmh 4 thn..

fatian athiea said...

syafiq : ade dwet mcm2 bleh buat...

James Buns said...

LIKE USUAL.

Kompelin gua semua ada input.

Dr Rmzey tu tak layak di panggil Dr pun.

Dia hanya ada kelulusan dalam sains .

Bukan perubatan.

tapi bila peminat obesiti terlalu mempercayainya.

maka dia jadi kaya. dan mengelar dirinya dr.

DIa hanyalah batu loncatan daripada 1 syarikat.

well u noe me.

:)

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha..itu pecah punggung namenye :P

Salim Harmanain said...

last2 kantoi..ckp je lebih..haish...kesian..

fatian athiea said...

james : ko dah kaji sal rozmey ni ke??haaha..trus rozmey saje..

skarang smue Dr. byk xdpt klulusan..
ngade2 tahik anjing je.

fatian athiea said...

puteri : agak a..gua xnak admit it for da 1st..let u notice it..hahahaa

fatian athiea said...

salim : tu la..buat malu mlaysia je ada msyrakat camni ceyh..

Mr feckry said...

salah market la ddr ni

fatian athiea said...

hahahahha..mrket kat bangla tu lpas la kot..

hackshitam said...

ceyttt.
berani lu kutukkk..
hahhaha

Syue said...

dr kantoi,kah3x!

fatian athiea said...

hacks : gua lupa lu pngikut setia dr.rozmey.maaf2..hahaha

fatian athiea said...

syue : grrr.kntoi suda..

mr.syazwan said...

gelak lu x sekejam mcm Dr ni buat bikin filem

haha

Liquid said...

cian same dr rozmey. dlu slalu jmpe die mase incek liquid study kt jitra uhu

fatian athiea said...

mr. : ko pnah dgr dye glak ke der??gagagaaga

fatian athiea said...

liquid : bkn salah ibu mngandung...grrrr