Pages

Saturday, September 25, 2010

mari kira sama2..

minggu ketiga terakhir before study week....


mari kita count sama2 ye adik2...

ahad, isnin, selasa, rabu, khamis..

amat bukan gampang minggu ni..
tidak boleh lagi main2 anak..
upsss..bukan anak patung..mahupun anak2 terbiar yang dibuang sana sini..
tapi bermain, meletakkan suka suki hidup seperti kanak-kanak ribena..
quiz, assignment, test..
melambak..
' S A B A R'..

bab kate si pecinta..
" syg boleh buat "..

yeah!! mestilah aku pegang pada kata-kata itu..
kata2 daripada seseorang yang tidak putus2 memberi aku harapan..
memberi semangat..
agar hari2 dalam hidup aku sentiasa merasakan baru..

kadang tertanya jugak pada diri..
" syaitan mane yang sedap sangat duduk dalam badan aku ni?? "
owhh..amat longkang bunyinya..
tetapi aku rasa tak salah if sekali sekala..
menjahatkan diri yang sentiasa dipandang baik ke?* baiklah sangat *..haahah
mana tak nye..
amat malas..
susah nak amek mood yang pernah meletakkan self-confidence aku pada top..
paras 1 atm..

lazy Pictures, Images and Photos
pemalas sangat ke aku?

macam mana nak jadi rajin???



p/s : aku bukan dasar budak rajin.. akan tetapi aku jauh sekali untuk setia pada sifat malas..

0 shining LIPGLOSS: